do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Jouw -/+ punt van de dag

VorigePage 457 of 466Volgende
22 uur geleden zei Monkie:

Zojuist de update van MacOS Sierra 10.12.4 geïnstalleerd.

Ik had er geen erg in omdat normaal gesproken dat het wordt aangegeven op het icoontje App Store dat je kunt zien of er eventueel een updates maar dit maal was er niets te zien :wacko:

16 minuten geleden zei puppy:

Ik had er geen erg in omdat normaal gesproken dat het wordt aangegeven op het icoontje App Store dat je kunt zien of er eventueel een updates maar dit maal was er niets te zien :wacko:

Ik kreeg ook nog geen melding dat er updates beschikbaar waren. Dat duurt meestal even. Normaal gesproken wacht ik ook altijd op deze melding.

Ik heb in dit geval via de App Store via het tabje 'Updates' zelf gekeken of versie 10.12.4 al beschikbaar was. Dit omdat ik erg benieuwd was naar de nieuwe functie 'Night Shift' op de Mac.

8 uur geleden zei Monkie:

Ik heb in dit geval via de App Store via het tabje 'Updates' zelf gekeken

Weet ik ^_^!

---- Hybrid Backup Sync werkt momenteel niet mee..... :sorry:

1 uur geleden zei Monkie:

---- Hybrid Backup Sync werkt momenteel niet mee..... :sorry:

Da's heel wat minder voel met je mee,hoor..:vriend:

Oei sync tool stuk? :( Dat is vervelend.

12 uur geleden zei puppy:

Da's heel wat minder voel met je mee,hoor..:vriend:

:roos:

11 uur geleden zei Duken:

Oei sync tool stuk? :( Dat is vervelend.

Ik had wat problemen met het aanmaken van een back-uptaak (automatisch een back-up laten maken van de NAS zelf). Het aanmaken en instellen ging nog goed, maar na het opslaan was de back-uptaak ineens foetsie.

Na heel wat klooien werkt het nu weer. Hybrid Backup Sync opnieuw installeren op me NAS, heeft na meerdere keren eindelijk geholpen. Hierdoor werken TimeMachine back-ups, die ook worden opgeslagen op de NAS, ook weer netjes.

--------Ging ik vanochtend naar de sociale raadslieden om mijn belasting papieren te laten in vullen, vulde die Man mijn DigiD code een paar keer verkeerd in....dus ik naar huis om een nieuw wachtwoord aan te vragen en die heb je meteen....na het in vullen van mijn BSN Nr en gebruikersnaam van DigiD.

Nu is maar af wachten wanneer ik voor de tweede keer een afspraak kan maken  :)

----- Bovenstaand probleem met Hybrid Backup Sync is weer terug.

Heb het idee dat het een bug in Hybrid Backup Sync is. Deze maar even melden aan Qnap :)

---- Nog steeds geen info te vinden of vanavond het concert van Jean Michel Jarre via een livestream te bekijken is.

Dat is even lullig puppy. Een wachtwoord invoeren zou niet zo lastig mogen zijn. ;)

++ bijna weekend. Heerlijk!

VorigePage 457 of 466Volgende