do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Jouw -/+ punt van de dag

VorigePage 456 of 466Volgende

Wat een geweldig nieuws, Puppy. 4 tot 6 maanden klinkt natuurlijk lang, maar voor je het weet is het zover.

----

Het duurde 2 dagen langer dan dat de bedoeling was: Dag 1 was ik zogenaamd niet thuis, en op dag 2 lukte het de bezorger niet meer om de bestelling af te leveren. Maaaar....Vandaag stond DHL eindelijk voor de deur met me gaming chair. :goed:

1 minuut geleden zei Monkie:

Wat een geweldig nieuws, Puppy. 4 tot 6 maanden klinkt natuurlijk lang, maar voor je het weet is het zover.

Dankje :vriend:!

Voordat je het weet zijn die 6 maanden zo om,vooral dat je weet dat je na die tijd van dat heen en weer gereis naar het ziekenhuis af bent,3 per week ken je nagaan !

Omdat ze nu in gang zetten krijg ik gedurende met (thuisdialyse ),dialyse tijd en het afdrukken van het aanprikken 20 min. en 4 uur dialyse-tijd komt er telkens week een Dialyse-verpleegkundige bij mij. ^_^ Thuisdialyse kan plaatsvinden met uw echtgenoot, partner, familielid of net zoals ik door een dialyse-verpleegkundige.

De Dialyse-verpleegkundige komt vanuit :  http://vitaaldialyse.nl/index.php/behandelingen/thuisdialyse-meerzorg

Dat is toch echt wel heel fijn voor je puppy. Een hele dikke plus inderdaad! Wat een goed gevoel moet dat geven. :goed:

Hartstikke fijn, puppy :)

Ook een pluspunt: Momenteel ben ik de eerste alphaversie van Kodi 18 aan het testen op me NAS. Ik moet zeggen, het draait voor een alphaversie allemaal prima.

Laat de overige alphaversies, bètaversies en release candidates van Kodi 18 maar komen :)

Het is maandagochtend 9 uur, en wat doe je dan? Je gaat naar de tandarts voor een fijne wortelkanaalbehandeling.

Ik begin nu toch wat last te krijgen van m'n smoeltje :sorry:

Verder is er ook een digitale afdruk van me gebit gemaakt met een mondscanner. Veeeeel beter als dat happen van vroeger, dat was nogal vies :lol:

Volgende week volgt een noodkroon en krijg ik ook te horen wanneer de definitieve kroon geplaatst gaat worden.

Aawwwwww lekker. Ik stond er vroeger goed voor maar door het niet flossen ben ik ook aan de gaatjes. Ik mag volgende keer ook onder het mes. Beterschap Monkie!

Kodi 18?! Is die interface weer anders als 17?

Me kies is te vaak gevuld, vandaar dat er nu een kroon nodig is. De wortelkanaalbehandeling was nodig om ruimte te maken voor de kroon.

Deze voorbereidende behandeling duurde 'slechts' 70 minuten. Als je nog half slaapt om 9 uur, dan wordt je wel wakker tijdens de behandeling :P

5 weken geleden kreeg ik de offerte met wat voor behandelingen er allemaal op de planning stonden. Afspraak nummer 1 was dus vandaag. Hopelijk gaan de vervolgafspraken wat sneller.

Kodi 18 heeft dezelfde interface als Kodi 17. Persoonlijk vind ik de nieuwe default skin 'Estuary' die ze vanaf Kodi 17 gebruiken, er veel mooier en duidelijker uitzien, dan de default skin van bijvoorbeeld Kodi 16.

++++ Lijkt nu wel echte lente weer ^_^ tis hier op het moment 19 Graden!!!!

58da5690627aa-Schermafbeelding_2017-03-2

Het is inderdaad heerlijk weer :D

+++ De pijn in me smoeltje is gelukkig verdwenen. De tijdelijke kroon (die gisteren natuurlijk ook geplaatst is, en niet pas volgende week. Was ik mee in de war, kwam vast door de verdoving :P) die er nu inzit, is nog wel even wennen.

Volgende week een extra controle. Ook krijg ik dan waarschijnlijk te horen wanneer de definitieve kroon klaar is.

+++ Zojuist de update van MacOS Sierra 10.12.4 geïnstalleerd. Een nieuwe functie in deze update is Night Shift.

Ik ben benieuwd of Night Shift bij mij de app F.lux (die ik al een tijd gebruik) zal gaan vervangen. We zullen het de komende dagen zien.

+++ Ik gebruik onderstaande nu een paar weekjes. Ik had dit veel eerder moeten kopen. Wat ideaal zeg :)

a.png.b497e3052d88443aa71fc6a37e4a69c3.png

VorigePage 456 of 466Volgende