Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 13 april 2017, 18:2024 minuten geleden zei puppy:Is ie ook in het Nederlands in te stellen?
Nee, de Alfred app kan helaas niet in het Nederlands ingesteld worden.
24 minuten geleden zei puppy:Is ie ook in het Nederlands in te stellen?
Nee, de Alfred app kan helaas niet in het Nederlands ingesteld worden.
Citaat van William op 14 april 2017, 06:1712 uur geleden zei puppy:Is ie ook in het Nederlands in te stellen?
Al kun je de app natuurlijk prima gebruiken. Bepaalde dingen moet je instellen, zoals apps openen met een sneltoets. Maar dat is ook alles
12 uur geleden zei puppy:Is ie ook in het Nederlands in te stellen?
Al kun je de app natuurlijk prima gebruiken. Bepaalde dingen moet je instellen, zoals apps openen met een sneltoets. Maar dat is ook alles
Citaat van Demo op 14 april 2017, 18:37--------- Komt hier afgelopen middag de taxi aan de deur zie ik een busje staan, nog nergens erg in, rijd de chauffeur aan normaal net de verkeerde kant op.
Toen vroeg ik aan 'm moest nog drie man ophalen! Ik zeg tegen de chauffeur, weet jij het soms niet dat ik van Ziekenvervoer heb en dat betekend ook individueel ziekenvervoer is, ja daar weet ik niet 'ik zeg daar betaalt speciaal het zorgverzekeraar voor '!
Ik meteen 'breng me maar naar huis toe' en ik belde Uden op die hebben toen een taxi bestelt, kom in dat ziekenhuis pas om 15:30 uur met als vervolg dat ik 3:30 uur heb gedialyseerd normaal is dat 4 uur!
--------- Komt hier afgelopen middag de taxi aan de deur zie ik een busje staan, nog nergens erg in, rijd de chauffeur aan normaal net de verkeerde kant op.
Toen vroeg ik aan 'm moest nog drie man ophalen! Ik zeg tegen de chauffeur, weet jij het soms niet dat ik van Ziekenvervoer heb en dat betekend ook individueel ziekenvervoer is, ja daar weet ik niet 'ik zeg daar betaalt speciaal het zorgverzekeraar voor '!
Ik meteen 'breng me maar naar huis toe' en ik belde Uden op die hebben toen een taxi bestelt, kom in dat ziekenhuis pas om 15:30 uur met als vervolg dat ik 3:30 uur heb gedialyseerd normaal is dat 4 uur!
Citaat van William op 14 april 2017, 18:58Jeetje zeg, wat is dat voor een ballentent.
Zoiets hoort zo'n chauffeur toch te weten, zou je zeggen.
Jeetje zeg, wat is dat voor een ballentent.
Zoiets hoort zo'n chauffeur toch te weten, zou je zeggen.
Citaat van Demo op 14 april 2017, 19:2121 minuten geleden zei Monkie:Zoiets hoort zo'n chauffeur toch te weten, zou je zeggen.
Ja dat wist hij verrekte goed, weet je wat het is er is natuurlijk iemand geweest en die zei er niets van met gevolg dat ze ook met mijn probeerde, ja ik strek me muil wel open
21 minuten geleden zei Monkie:Zoiets hoort zo'n chauffeur toch te weten, zou je zeggen.
Ja dat wist hij verrekte goed, weet je wat het is er is natuurlijk iemand geweest en die zei er niets van met gevolg dat ze ook met mijn probeerde, ja ik strek me muil wel open
Citaat van Demo op 17 april 2017, 13:25++++++++ Ben hier inmidels aan gekomen in het ziekenhuis en nu ging het aanprikken van de shunt helemaal perfect
------------- Volgens het weerbricht mot het aankomede nacht vriezen !
++++++++ Ben hier inmidels aan gekomen in het ziekenhuis en nu ging het aanprikken van de shunt helemaal perfect
------------- Volgens het weerbricht mot het aankomede nacht vriezen !
Citaat van William op 18 april 2017, 16:58----Ziggo stopt met verkoop mobiele abonnementen.
Aan de ene kant snap ik het, Ziggo is samengegaan met Vodafone. Maar aan de andere kant baal ik. Vooral dat Ziggo mobiel (Vodafone netwerk) per maand opzegbaar was, vond ik ideaal.
Bij Vodafone zit je er gelijk 1 of 2 jaar aan vast. Ik ben benieuwd met welk aanbod Ziggo later dit jaar komt. Als ze nu eens regelen, dat huidige klanten enkel overstappen naar Vodafone, met de mogelijkheid tot maandelijks opzeggen.... Maar dat zal hem wel niet worden
----Ziggo stopt met verkoop mobiele abonnementen.
Aan de ene kant snap ik het, Ziggo is samengegaan met Vodafone. Maar aan de andere kant baal ik. Vooral dat Ziggo mobiel (Vodafone netwerk) per maand opzegbaar was, vond ik ideaal.
Bij Vodafone zit je er gelijk 1 of 2 jaar aan vast. Ik ben benieuwd met welk aanbod Ziggo later dit jaar komt. Als ze nu eens regelen, dat huidige klanten enkel overstappen naar Vodafone, met de mogelijkheid tot maandelijks opzeggen.... Maar dat zal hem wel niet worden
Citaat van Demo op 18 april 2017, 17:043 minuten geleden zei Monkie:----Ziggo stopt met verkoop mobiele abonnementen.
Da's ballen omdat ik van plan was om eind dit jaar een abonnent te nemen....het spreek me vooral aan dt het maandelijks opzegbaar was
![]()
3 minuten geleden zei Monkie:----Ziggo stopt met verkoop mobiele abonnementen.
Da's ballen omdat ik van plan was om eind dit jaar een abonnent te nemen....het spreek me vooral aan dt het maandelijks opzegbaar was
Citaat van William op 18 april 2017, 17:128 minuten geleden zei puppy:Da's ballen omdat ik van plan was om eind dit jaar een abonnent te nemen....het spreek me vooral aan dt het maandelijks opzegbaar was
![]()
Inderdaad. Dat beviel mij ook.
Als je zowel klant bent bij Ziggo als bij Vodafone, krijg je maandelijks diverse extra's. De extra's zien er prima uit. Alleen nog even als extraatje toevoegen dat je per maand kunt opzeggen. Als de prijs dan ook nog blijft net zoals nu, dan wil ik rustig klant worden bij Vodafone
8 minuten geleden zei puppy:Da's ballen omdat ik van plan was om eind dit jaar een abonnent te nemen....het spreek me vooral aan dt het maandelijks opzegbaar was
![]()
Inderdaad. Dat beviel mij ook.
Als je zowel klant bent bij Ziggo als bij Vodafone, krijg je maandelijks diverse extra's. De extra's zien er prima uit. Alleen nog even als extraatje toevoegen dat je per maand kunt opzeggen. Als de prijs dan ook nog blijft net zoals nu, dan wil ik rustig klant worden bij Vodafone