Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Heisenberg op 1 december 2009, 20:37- = Misschien linkerdijbeen gekneusd.
- = Misschien linkerdijbeen gekneusd.
Citaat van Heisenberg op 2 december 2009, 11:44^ = Was bezig met trainen voor hoge trappen. Dus ik trap mijn rechts, maar te hoog zodat k mijn evenwicht verloor en met al mijn gewicht op mijn linkerdijbeen kwam. In de ochtend kon ik amper bewegen en moest nog helemaal naar Leusden fietsen :s
+ = Vroeg uit
^ = Was bezig met trainen voor hoge trappen. Dus ik trap mijn rechts, maar te hoog zodat k mijn evenwicht verloor en met al mijn gewicht op mijn linkerdijbeen kwam. In de ochtend kon ik amper bewegen en moest nog helemaal naar Leusden fietsen :s
+ = Vroeg uit
Citaat van Zombymario op 2 december 2009, 13:39+++ Ook lekker vroeg uit!
----- Moet naar de tandarts (gaatje vullen)!
+++ Ook lekker vroeg uit!
----- Moet naar de tandarts (gaatje vullen)!
Citaat van Marciej123 op 2 december 2009, 15:31-------! Computer kapot, Waarschijnlijk moederbord kromgetrokken...
Daarom meld ik even dat ik de komende tijd erg weinig online zal zijn!
![]()
-------! Computer kapot, Waarschijnlijk moederbord kromgetrokken...
Daarom meld ik even dat ik de komende tijd erg weinig online zal zijn!
Citaat van Schaapje op 2 december 2009, 20:26---- morgen tot 5 uur naar school
+++++ dat komt omdat we in februari naar Polen gaan. we krijgen eerst info over het programma, dan gaan we een film kijken over auschwitz en dan komt er een man uitleggen die zelf ook in auschwitz heeft gezeten (die man moet dan wel 85 jaar zijn
)
+++ bijna sinterklaas :sint:
---- morgen tot 5 uur naar school
+++++ dat komt omdat we in februari naar Polen gaan. we krijgen eerst info over het programma, dan gaan we een film kijken over auschwitz en dan komt er een man uitleggen die zelf ook in auschwitz heeft gezeten (die man moet dan wel 85 jaar zijn )
+++ bijna sinterklaas :sint: