do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Jouw -/+ punt van de dag

VorigePage 250 of 466Volgende

Geen idee, maar kindergeneeskunde heb ik gewoon nog niet gezien. Neuro- en immunologie vind ik tot nu toe wel leuk en zo hoop ik steeds meer mogelijkheden op het lijstje te zetten. Tijdens de co-schappen, dus de stages op verschillende afdelingen die in totaal 2.5 jaar duren, hoop ik er dan weer een paar van dat lijstje af te schoppen zodat ik er uiteindelijk één of twee overhoud. :)

+++++++++++ Vandaag maar één uur les!!! :D:D:D

hoezo maar 1 uur?

De rest van de uren vielen uit. Drie uren waren van me mentor en die was ziek. En de andere twee uren had ik les van VMBO-docenten. En die hadden vandaag studiedag, dus dat viel ook uit.

En dan blijft nog twee uur over, het tweede en het vierde uur. Dus hebben we kunnen regelen met onze docent, die we het tweede uur hadden. Of het kon uitvallen. :)

En zo hadden we dus alleen nog maar drie kwartier een les Nederlands. Van 11.00 uur tot 11.45 uur. ;)

++ Ook maar 2 uur les gehad vandaag :)

++morgen 4 uurtjes :P

& ook nog verkort rooster, Dus elke les een kwartier eerder klaar ;D

Geluksvogels. :P Vandaag van 10.30 tot 17.30 gezeten, op dinsdag altijd van 8.30 tot 17.30. :(

Nou nou... Morgen heb ik ook geen geluk hoor. Van 8.30 uur tot 15.20 uur. Langste dag van de week en ook nog is zonder uitval of tussenuren.

Geluksvogels. :P Vandaag van 10.30 tot 17.30 gezeten, op dinsdag altijd van 8.30 tot 17.30. :(

En ik maar denken dat universiteiten zo weinig contact uren hadden per week :P

Tja Maar dan moet je er wel van 2havo naar 2vmbo voor over hebben..

1jaar blijven zitten + 1 niveau lager. :(

VorigePage 250 of 466Volgende