Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 30 november 2009, 08:52+ = Was juist een meesterlijk einde. Hoe je in dat spel werd opgezogen bijna net hetzelfde einde als 4.
+ = Was juist een meesterlijk einde. Hoe je in dat spel werd opgezogen bijna net hetzelfde einde als 4.
Citaat van Heisenberg op 30 november 2009, 10:25+ = Was juist een meesterlijk einde. Hoe je in dat spel werd opgezogen bijna net hetzelfde einde als 4.
Mening verschillen, maar ik zeg niet dat het verhaal slecht was (kort, maar zoals je al zei je wordt er als het ware in opgezogen), maar die laatste missie wat je moet doen was nou niet zo super als ik had verwacht..
+ = Was juist een meesterlijk einde. Hoe je in dat spel werd opgezogen bijna net hetzelfde einde als 4.
Mening verschillen, maar ik zeg niet dat het verhaal slecht was (kort, maar zoals je al zei je wordt er als het ware in opgezogen), maar die laatste missie wat je moet doen was nou niet zo super als ik had verwacht..
Citaat van William op 30 november 2009, 11:33Je moet het ook meer zien als een cutscene zien die je zelf speelt. Het is niet echt een missie maar gewoon een passend einde.
Je moet het ook meer zien als een cutscene zien die je zelf speelt. Het is niet echt een missie maar gewoon een passend einde.
Citaat van Zombymario op 30 november 2009, 16:29+++ Morge lekker om 11.45 uur uit.
++++ Misschien een Xbox Elite kopen voor € 188!
+++ Morge lekker om 11.45 uur uit.
Citaat van Marciej123 op 30 november 2009, 16:31+++ Morge lekker om 11.45 uur uit.
Waar koop je die?
---- morgen rapport :-[
++++ heel de week verkort lesrooster! ;D
+++ Morge lekker om 11.45 uur uit.
Waar koop je die?
---- morgen rapport :-[
++++ heel de week verkort lesrooster! ;D
Citaat van Zombymario op 1 december 2009, 13:05@ Marciej123: Bij de Saturn in Hoofddorp.
+++ Vroeg uit.
++++ Bijna 5 december ooooo wat zal ik krijgen? :sint:
@ Marciej123: Bij de Saturn in Hoofddorp.
+++ Vroeg uit.
Citaat van William op 1 december 2009, 20:10[A] Marciej123: Bij de Saturn in Hoofddorp.
+++ Vroeg uit.
Niks je ben stout geweest :knuppel:
++ me pa gaat morgen de kabel voor me koppeling halen
[A] Marciej123: Bij de Saturn in Hoofddorp.
+++ Vroeg uit.
Niks je ben stout geweest :knuppel:
++ me pa gaat morgen de kabel voor me koppeling halen
Citaat van William op 1 december 2009, 20:24+++ iPhone!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love:
---- mag m zaterdag pas gaan gebruiken (Sinterklaas kadotje)
+++ iPhone!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love:
---- mag m zaterdag pas gaan gebruiken (Sinterklaas kadotje)