Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 12 november 2009, 18:22++ Hoefde niet naar school
-- MOD2 duurt lang , Ex stond voor de deur voor der sigaretten die ik hier niet heb
++ Hoefde niet naar school
-- MOD2 duurt lang , Ex stond voor de deur voor der sigaretten die ik hier niet heb
Citaat van Heisenberg op 12 november 2009, 18:26Dan gebruik je toch een willekeurige proxie in amerika?
Lukt niet, zeurt die over ad-block gezeik. Naja dan maar even wachten totdat ik mijn xbox ga ombouwen en dan wéér downloaden
wachtwoord hacken kan wel maar de remaining time blijft rond 24 uur staan -.-
Dan gebruik je toch een willekeurige proxie in amerika?
Lukt niet, zeurt die over ad-block gezeik. Naja dan maar even wachten totdat ik mijn xbox ga ombouwen en dan wéér downloaden wachtwoord hacken kan wel maar de remaining time blijft rond 24 uur staan -.-
Citaat van William op 13 november 2009, 15:11+++ weekend
@Wesley als je hem heb gezien kan je dan zeggen of het de moeite is om te kijken ???
Post samenvoeging: november 14, 2009, 12:29:25 pm
-- Heb gister 2012 gekeken wat een slechte film is dat zeg :s, slechte effecten en slecht geacteerd
+++ weekend
@Wesley als je hem heb gezien kan je dan zeggen of het de moeite is om te kijken ???
-- Heb gister 2012 gekeken wat een slechte film is dat zeg :s, slechte effecten en slecht geacteerd
Citaat van Marciej123 op 14 november 2009, 12:58+++ weekend
[A]Wesley als je hem heb gezien kan je dan zeggen of het de moeite is om te kijken ???
Is ie echt slecht? ik wil dr ook wel heen maar als ie slecht is, Weet iemand trouwens een download link? Torrent/nzb ik werk met allebei
De trailer is wel mooi.. maargoed, ++ Sinterklaas komt vandaag aan XD
-- werken
voor de rest wel +
+++ weekend
[A]Wesley als je hem heb gezien kan je dan zeggen of het de moeite is om te kijken ???
Is ie echt slecht? ik wil dr ook wel heen maar als ie slecht is, Weet iemand trouwens een download link? Torrent/nzb ik werk met allebei
-- werken
voor de rest wel +
Citaat van Zombymario op 14 november 2009, 13:13+++ AL me klusjes gedaan.
+++++ Ga vanavond uit eten met de familie.
--- Moet nog wel me kammer schoonmaken :-
+++ AL me klusjes gedaan.
+++++ Ga vanavond uit eten met de familie.
--- Moet nog wel me kammer schoonmaken :-
Citaat van William op 14 november 2009, 14:05+++ weekend
-- werken
voor de rest wel +
Vind het verhaal echt slap. Het lijkt op the day after tomorrow alleen dan zonder mooie effecten zoals vloedgolven enz. In 1 stuk liepen ze in het oerwoud en zag je sneeuw voor bij vliegen maar de bomen/struiken enz daar achter stonden gewoon stil :-[ Iets later rijden ze in een auto als het begint te hagelen gaar de bestuurde slingeren zonde reden :-[ Het eind is helemaal gaar, (spoiler) op het eind wordt er een kind geboren en dan opeens wordt alles weer normaal :s
Ga naar yabsearch en zoek naar daytrippftadoom
+++ weekend
-- werken
voor de rest wel +
Vind het verhaal echt slap. Het lijkt op the day after tomorrow alleen dan zonder mooie effecten zoals vloedgolven enz. In 1 stuk liepen ze in het oerwoud en zag je sneeuw voor bij vliegen maar de bomen/struiken enz daar achter stonden gewoon stil :-[ Iets later rijden ze in een auto als het begint te hagelen gaar de bestuurde slingeren zonde reden :-[ Het eind is helemaal gaar, (spoiler) op het eind wordt er een kind geboren en dan opeens wordt alles weer normaal :s
Ga naar yabsearch en zoek naar daytrippftadoom
Citaat van William op 14 november 2009, 15:45Wat word er een kind geboren? Heb ik niet gezien :S. En slechte effecten. Ik vind dit de beste effecten ooit in een film. Kijk is bij een willekeurige film op imdb dan zie je genoeg "goofs" en "flaws". En dat besturen zonder reden kwam door die grote schokgolven van de stenen die naar beneden vielen. En ik vind het een redelijk origineel verhaal aangezien het 1 van de eerste films is die iets met 2012 te maken heeft. Alleen na al die rampen vond ik de film wat minder worden. Maar dat is mijn mening. En ik kan me ook niks herrineren van een oerwoud met sneeuw :S.
Wat word er een kind geboren? Heb ik niet gezien :S. En slechte effecten. Ik vind dit de beste effecten ooit in een film. Kijk is bij een willekeurige film op imdb dan zie je genoeg "goofs" en "flaws". En dat besturen zonder reden kwam door die grote schokgolven van de stenen die naar beneden vielen. En ik vind het een redelijk origineel verhaal aangezien het 1 van de eerste films is die iets met 2012 te maken heeft. Alleen na al die rampen vond ik de film wat minder worden. Maar dat is mijn mening. En ik kan me ook niks herrineren van een oerwoud met sneeuw :S.
Citaat van William op 14 november 2009, 15:501 van de eerste klopt niet helemaal. Er zijn de afgelopen 3 jaar 2 andere 2012 films uitgekomen, die flopte allebei. Maar ik ga deze vanavond in de Bioscoop zien, ben benieuwd.
1 van de eerste klopt niet helemaal. Er zijn de afgelopen 3 jaar 2 andere 2012 films uitgekomen, die flopte allebei. Maar ik ga deze vanavond in de Bioscoop zien, ben benieuwd.