Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van svenholtman op 12 november 2009, 08:10--- nog 16 uur werken en dan weekend
+++ bezig met leuk project voor stage
--- nog 16 uur werken en dan weekend
+++ bezig met leuk project voor stage
Citaat van Robin op 12 november 2009, 09:14++ Twee aardig makkelijke toetsen, NTK & NLT
----- Toetsweek
++ Morgen nog 2 toetsen en dan weer klaar voor dit jaar wat toetsen betreft.
++ Twee aardig makkelijke toetsen, NTK & NLT
----- Toetsweek
++ Morgen nog 2 toetsen en dan weer klaar voor dit jaar wat toetsen betreft.
Citaat van William op 12 november 2009, 09:18- gisteren 4 en een half uur eerder naar huis gegaan van school.
++ daarna MW2 gespeeld
- vandaag ben ik ook niet van plan om naar school te gaan.
++ MW2 spelen vandaag
-- morgen gezeik op school.
- gisteren 4 en een half uur eerder naar huis gegaan van school.
++ daarna MW2 gespeeld
- vandaag ben ik ook niet van plan om naar school te gaan.
++ MW2 spelen vandaag
-- morgen gezeik op school.
Citaat van Zombymario op 12 november 2009, 12:34---- Wist bijna niks van een econimie PTA.
+++ Morge lekker vrij!
---- Wist bijna niks van een econimie PTA.
+++ Morge lekker vrij!
Citaat van William op 12 november 2009, 15:55+/- MW 2 uitgspeeld, op zich wel leuk om hem uit te hebben maar het had van mij nog wel wat langer mogen duren!
+/- MW 2 uitgspeeld, op zich wel leuk om hem uit te hebben maar het had van mij nog wel wat langer mogen duren!
Citaat van Heisenberg op 12 november 2009, 16:59-- = Blijkt er een wachtwoord te staan op je o zo leuke 13GB grote MW2 .rar bestand :heelboos:
-- = Blijkt er een wachtwoord te staan op je o zo leuke 13GB grote MW2 .rar bestand :heelboos:
Citaat van Heisenberg op 12 november 2009, 17:07Dan moet je naar zo'n site waar dan komt te staan dat het niet beschikbaar is voor je land, natuurlijk precies dit land....
Dan moet je naar zo'n site waar dan komt te staan dat het niet beschikbaar is voor je land, natuurlijk precies dit land....