Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 14 november 2009, 16:43Wat word er een kind geboren? Heb ik niet gezien :S. En slechte effecten. Ik vind dit de beste effecten ooit in een film. Kijk is bij een willekeurige film op imdb dan zie je genoeg "goofs" en "flaws". En dat besturen zonder reden kwam door die grote schokgolven van de stenen die naar beneden vielen. En ik vind het een redelijk origineel verhaal aangezien het 1 van de eerste films is die iets met 2012 te maken heeft. Alleen na al die rampen vond ik de film wat minder worden. Maar dat is mijn mening. En ik kan me ook niks herrineren van een oerwoud met sneeuw :S.
Dat is helemaal op het eind als ze in de tempel zijn daar wordt het kind geboren. Het verhaal is misschien wel origineel maar niet echt boeiend, er zitten geen spannende stukken in
Wat word er een kind geboren? Heb ik niet gezien :S. En slechte effecten. Ik vind dit de beste effecten ooit in een film. Kijk is bij een willekeurige film op imdb dan zie je genoeg "goofs" en "flaws". En dat besturen zonder reden kwam door die grote schokgolven van de stenen die naar beneden vielen. En ik vind het een redelijk origineel verhaal aangezien het 1 van de eerste films is die iets met 2012 te maken heeft. Alleen na al die rampen vond ik de film wat minder worden. Maar dat is mijn mening. En ik kan me ook niks herrineren van een oerwoud met sneeuw :S.
Dat is helemaal op het eind als ze in de tempel zijn daar wordt het kind geboren. Het verhaal is misschien wel origineel maar niet echt boeiend, er zitten geen spannende stukken in
Citaat van William op 14 november 2009, 17:34Ik ga vanavond toch maar niet, ik kijkde BR-rip wel
@kaasbroodje, je hebt het waarschijnlijk over 2012 doomsday, dat is een andere dan die woensdag uitkwam. Dat is 1 van de slechtste films ooit gemaakt
Ik ga vanavond toch maar niet, ik kijkde BR-rip wel
@kaasbroodje, je hebt het waarschijnlijk over 2012 doomsday, dat is een andere dan die woensdag uitkwam. Dat is 1 van de slechtste films ooit gemaakt
Citaat van William op 14 november 2009, 17:52++ lekker gewerkt
-- was wel erg druk
++ er komt vanavond een maat slapen (brengt waarschijnlijk bier mee)
++ lekker gewerkt
-- was wel erg druk
++ er komt vanavond een maat slapen (brengt waarschijnlijk bier mee)
Citaat van William op 14 november 2009, 18:06Ik ga vanavond toch maar niet, ik kijkde BR-rip wel
[A]kaasbroodje, je hebt het waarschijnlijk over 2012 doomsday, dat is een andere dan die woensdag uitkwam. Dat is 1 van de slechtste films ooit gemaakt
Het is idd 2012 doomsday :biggun: dacht dat 2012 was. Mijn fout :redface: btw is er al een retail, hd of r5 van 2012
Ik ga vanavond toch maar niet, ik kijkde BR-rip wel
[A]kaasbroodje, je hebt het waarschijnlijk over 2012 doomsday, dat is een andere dan die woensdag uitkwam. Dat is 1 van de slechtste films ooit gemaakt
Het is idd 2012 doomsday :biggun: dacht dat 2012 was. Mijn fout :redface: btw is er al een retail, hd of r5 van 2012
Citaat van Marciej123 op 15 november 2009, 08:42oh ja dat dacht ik ook, want ik had die doomsday en die van supernova al gevonden maar alleen 2012 die woensdag uit kwam, die kan ik niet vinden, nouja. nog maar wachten, die komt vanzelf wel een keertje.
oh ja dat dacht ik ook, want ik had die doomsday en die van supernova al gevonden maar alleen 2012 die woensdag uit kwam, die kan ik niet vinden, nouja. nog maar wachten, die komt vanzelf wel een keertje.
Citaat van Marciej123 op 15 november 2009, 22:16++ bijna pagina 100
++ 2500'ste post
++ bijna pagina 100
++ 2500'ste post
Citaat van Zombymario op 16 november 2009, 12:42+++ was vandaag om 10.45 al uit.
+++ was vandaag om 10.45 al uit.
Citaat van William op 16 november 2009, 17:09-- Kreeg vandaag te horen dat de kabel voor me koppeling zaterdag binnen is, nu moet ik de hele week fietsen
-- Kreeg vandaag te horen dat de kabel voor me koppeling zaterdag binnen is, nu moet ik de hele week fietsen