Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 8 februari 2009, 22:12+++++++++++++++ heb echt een gruwelijk cadeau gekregen voor me verjaardag van morgen, ik ga skydive
+++++++++++++++ heb echt een gruwelijk cadeau gekregen voor me verjaardag van morgen, ik ga skydive
Citaat van Schaapje op 9 februari 2009, 14:45wow, cool
lijkt me vet
gefeliciteerd met je 20e verjaardag O0
+ geschiedenis proefwerk ging niet door, we waren om 1 uur vrij
++ zo trainen
wow, cool lijkt me vet
gefeliciteerd met je 20e verjaardag O0
+ geschiedenis proefwerk ging niet door, we waren om 1 uur vrij
++ zo trainen
Citaat van Heisenberg op 9 februari 2009, 15:00+++++++++++++++ heb echt een gruwelijk cadeau gekregen voor me verjaardag van morgen, ik ga skydive
Nog gefeliciteerd! Trouwens lijkt mij echt gaaf om et skydiven!
++ = Morgen 12.45 uit
++ = Overmorgen vrij!
-- = Toets morgen
+++++++++++++++ heb echt een gruwelijk cadeau gekregen voor me verjaardag van morgen, ik ga skydive
Nog gefeliciteerd! Trouwens lijkt mij echt gaaf om et skydiven!
++ = Morgen 12.45 uit
++ = Overmorgen vrij!
-- = Toets morgen
Citaat van Farid. op 9 februari 2009, 15:03+++++++++++++++ heb echt een gruwelijk cadeau gekregen voor me verjaardag van morgen, ik ga skydive
Vet!
++ Zometeen (7 uur) Kickbox training...
-- Nog 2 dagen en dan heb ik me xbox
Wil hem nu O0
Vet!
++ Zometeen (7 uur) Kickbox training...
-- Nog 2 dagen en dan heb ik me xbox Wil hem nu O0
Citaat van Demo op 9 februari 2009, 15:14---------------------------------------------- Moest nablijven omdat ik iets niet geprint had (50 mins nablijven dat is bijons een lesuur T.T)
---------------------------------------------- Moest nablijven omdat ik iets niet geprint had (50 mins nablijven dat is bijons een lesuur T.T)
Citaat van William op 9 februari 2009, 16:38thnx iedereen :friends:
++++++ heb vandaag me rijbewijs opgehaald
++++ jarig
++++++ nog maar 2 jaar dan mag ik op een zware motor rijden :cool2:
thnx iedereen :friends:
++++++ heb vandaag me rijbewijs opgehaald
++++ jarig
++++++ nog maar 2 jaar dan mag ik op een zware motor rijden :cool2:
Citaat van William op 9 februari 2009, 17:44Mijn broertje heeft ook een skydive voor zn verjaardag gekregen, alleen gaat hij pas van de zomer ergens. Volgens mij bij Skydive Zeeland, lijkt me zelf doooooood eng om te doen
++ een nieuw rooster :
++ 9.3 voor frans
Mijn broertje heeft ook een skydive voor zn verjaardag gekregen, alleen gaat hij pas van de zomer ergens. Volgens mij bij Skydive Zeeland, lijkt me zelf doooooood eng om te doen
++ een nieuw rooster :
++ 9.3 voor frans
Citaat van Heisenberg op 11 februari 2009, 10:01++ = vandaag vrij
++ = vandaag vrij