Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Piet Hein op 11 februari 2009, 15:06Mijn broertje heeft ook een skydive voor zn verjaardag gekregen, alleen gaat hij pas van de zomer ergens. Volgens mij bij Skydive Zeeland, lijkt me zelf doooooood eng om te doen
++ een nieuw rooster :
++ 9.3 voor frans
Met zo'n rooster zou ik niet blij mee zijn ;D
+++++++ Nieuwe Externe Hardeschijf
-------- Oude Externe schijf is kapot
Mijn broertje heeft ook een skydive voor zn verjaardag gekregen, alleen gaat hij pas van de zomer ergens. Volgens mij bij Skydive Zeeland, lijkt me zelf doooooood eng om te doen
++ een nieuw rooster :
++ 9.3 voor frans
Met zo'n rooster zou ik niet blij mee zijn ;D
+++++++ Nieuwe Externe Hardeschijf
-------- Oude Externe schijf is kapot
Citaat van Schaapje op 12 februari 2009, 19:52+++++++ met informatica waren de computers op school kapot (servers lagen eruit) en het werd een gezellig babbeluurtje
+++++++ met informatica waren de computers op school kapot (servers lagen eruit) en het werd een gezellig babbeluurtje
Citaat van Heisenberg op 12 februari 2009, 19:56++ = Nog 1 dag school en daarna vakantie
++ = Nog 1 dag school en daarna vakantie
Citaat van Demo op 12 februari 2009, 21:47++++++ vakantie
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ik mag grieks en latijn laten vallen, maar nog wel op gymnasium blijven :-[
++++++ vakantie
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ik mag grieks en latijn laten vallen, maar nog wel op gymnasium blijven :-[
Citaat van Heisenberg op 13 februari 2009, 16:08++ weekend
++ weekend
Citaat van William op 14 februari 2009, 22:54--oorontsteking
--koppijn
-/+ na het aanstellen om vrijdag niet naar school te hoeven ben ik ook nog echt ziek geworden...
+ beetje film kijken en wat gamen, ik overleef het wel...
--oorontsteking
--koppijn
-/+ na het aanstellen om vrijdag niet naar school te hoeven ben ik ook nog echt ziek geworden...
+ beetje film kijken en wat gamen, ik overleef het wel...