Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Farid. op 4 februari 2009, 18:50jij hebt veel verschillende vakken! Ik heb alleen Duits, engels, Nederlands, Geschiedenis, Economie en LO (gym)
Moet je mijn aantal vakken is zien :s
Nederlands, frans, engels, biologie, scheikunde, natuurkunde, economie, management en organisatie, culturele kunstiznigge vorming, algemene natuur wetenschappen, wiskunde en ik vergeet er volgensmij nog 1 of 2.
:offtopic:
Mijn:
Nederlands, Duits, Engels, Mens En Maatschappijleer, Techniek, CKV(handvaardigheid en al die shit) Tekenen, Kennis Der Natuur (scheidunde en al die shit) LO, Wiskunde, euh... Vergeet ik er 1?
Ontopic:
++ Net lekker getraint.
-- Dood moe
O0
jij hebt veel verschillende vakken! Ik heb alleen Duits, engels, Nederlands, Geschiedenis, Economie en LO (gym)
Moet je mijn aantal vakken is zien :s
Nederlands, frans, engels, biologie, scheikunde, natuurkunde, economie, management en organisatie, culturele kunstiznigge vorming, algemene natuur wetenschappen, wiskunde en ik vergeet er volgensmij nog 1 of 2.
:offtopic:
Mijn:
Nederlands, Duits, Engels, Mens En Maatschappijleer, Techniek, CKV(handvaardigheid en al die shit) Tekenen, Kennis Der Natuur (scheidunde en al die shit) LO, Wiskunde, euh... Vergeet ik er 1?
Ontopic:
++ Net lekker getraint.
-- Dood moe
O0
Citaat van William op 4 februari 2009, 19:42Ik denk dat hij bedoelt dat hij even iets offtopic wilde zeggen en dat hij dat met die emoticon aanwees...
Ik denk dat hij bedoelt dat hij even iets offtopic wilde zeggen en dat hij dat met die emoticon aanwees...
Citaat van William op 7 februari 2009, 11:17wil ook wel 100 euro...
+ upc is binnen, 10 mb internet
maar de digitale tv werkt nog niet zo goed...
- videokaart nog steeds niet binnen >
wil ook wel 100 euro...
+ upc is binnen, 10 mb internet maar de digitale tv werkt nog niet zo goed...
- videokaart nog steeds niet binnen >
Citaat van Farid. op 7 februari 2009, 19:20+++++ Kamer is eindelijk klaar, pics volgen later O0
+++++++++ Xbox Gear of war 2 pack besteld. Verwacht hem maandag!
+++++ Kamer is eindelijk klaar, pics volgen later O0
+++++++++ Xbox Gear of war 2 pack besteld. Verwacht hem maandag!