Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Tom op 19 december 2008, 16:47Cancan: hij is nu 150 euro voor... 4GB. -.- Je moet wel minstens de 30GB versie hebben, anders kun je er echt niks mee. Touchscreen en WiFi is gewoon top, dat kun je voor bijvoorbeeld 30 euro meer echt niet missen. Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik de Archos 7 nemen: GPS, TV, WiFi, 4.8" touchscreenscherm, heerlijk.
Cancan: hij is nu 150 euro voor... 4GB. -.- Je moet wel minstens de 30GB versie hebben, anders kun je er echt niks mee. Touchscreen en WiFi is gewoon top, dat kun je voor bijvoorbeeld 30 euro meer echt niet missen. Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik de Archos 7 nemen: GPS, TV, WiFi, 4.8" touchscreenscherm, heerlijk.
Citaat van William op 19 december 2008, 17:28Wouw, hij is sterk in prijs gezakt! Waar kun je hem kopen of bestellen? Ik moet nog gauw even een kerstcadeau zoeken. Ik ga morgen naar Breda dus kan ik kijken of ze hem daar hebben.
Wouw, hij is sterk in prijs gezakt! Waar kun je hem kopen of bestellen? Ik moet nog gauw even een kerstcadeau zoeken. Ik ga morgen naar Breda dus kan ik kijken of ze hem daar hebben.
Citaat van William op 19 december 2008, 23:40--- heb net the daty the earth stood still gezien in de bios wat een saaaaaaaaaaaaaaaaaie film
--- heb net the daty the earth stood still gezien in de bios wat een saaaaaaaaaaaaaaaaaie film
Citaat van Tom op 19 december 2008, 23:58Media Markt heeft hem altijd wel. Zou anders even op kieskeurig kijken of in de tweakers pricewatch.
Media Markt heeft hem altijd wel. Zou anders even op kieskeurig kijken of in de tweakers pricewatch.
Citaat van William op 20 december 2008, 08:08++ gister een feestje gegeven
++ Brothers in Arms Hell's Highway gekregen
-- zometeen gaan werken
++ gister een feestje gegeven
-- zometeen gaan werken
Citaat van William op 20 december 2008, 13:38----- last van me rechter knie :-[
++++ me ouders zijn niet thuis kan de muziek lekker hard :music:
----- last van me rechter knie :-[
++++ me ouders zijn niet thuis kan de muziek lekker hard :music:
Citaat van Robin op 20 december 2008, 13:45++ gister een feestje gegeven