do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Jouw -/+ punt van de dag

VorigePage 115 of 466Volgende

+ DukeN.NL kerst logo! :)

( zie links boven, zie je hem niet druk dan ctrl+f5 )

+ DukeN.NL kerst logo! :)

( zie links boven, zie je hem niet druk dan ctrl+f5 )

Leuk gedaan DukeN  ;)

hehe leuk logo  ;D

+/- : hopelijk brengt de kerstman iets mee voor mij  :s

-----: morgen rapport, nu hopen dat het goed is (= laptop)  :redface:

+++++++ : Na vrijdag => VAKAAAAAANTIE  :P

- chocoladefabriek, ik heb geen chocolade op ??? gelukkig zijn we daar maar 20 minuten geweest

++ 4.5 uur vrij in Keulen rondgelopen :) was ziek van de Mac geworden :P En we hadden de dom bekommen tot het hoogste punt. En had een 4GB Archos mp4 met touchscreen waarop je kunt internetten enzo voor maar 99 euro gevonden in de Mediamarkt ::) helaas had ik geen geld bij...

archos605wifi.jpg

deze dus.

[img width=500 height=334]

624136212_104411e3ce.jpg?v=0

mooi uitzicht vanaf daat!

++ vakantie O0

-- vandaag was echt saai op school :P

Argh? Voor 99 euro? Ik heb de versie eronder, de 604 WiFi en ik doe er echt al 2 jaar mee. Heel intensief gebruik, want het is een erg mooi dingetje om mee in bed films te kijken en/of muziek te luisteren. Toentertijd aangeschaft voor... 400 euro. Echt, dat is echt de koop van de eeuw. Even kijken of ik hem bestellen kan. ^^

++++ weekend

--- maandag niet vrij  >:(

+++ Vakantie

--- 30 december herkansing zodat ik slechts 3 dagen kerstvakantie heb: 31 december, 1 en 2 januari...

+++ Eindelijk vakantie

++++ Vakantie

+++ Wow gedownload

++ Gta 4 gekocht

Argh? Voor 99 euro? Ik heb de versie eronder, de 604 WiFi en ik doe er echt al 2 jaar mee. Heel intensief gebruik, want het is een erg mooi dingetje om mee in bed films te kijken en/of muziek te luisteren. Toentertijd aangeschaft voor... 400 euro. Echt, dat is echt de koop van de eeuw. Even kijken of ik hem bestellen kan. ^^

Ik wil die ook al kei lang! maar hij is hier in Nederland gewoon te duur... nog steeds minstens 206 euro... :stank:

VorigePage 115 of 466Volgende