Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Heisenberg op 18 december 2008, 07:23+ DukeN.NL kerst logo!
( zie links boven, zie je hem niet druk dan ctrl+f5 )
Leuk gedaan DukeN
+ DukeN.NL kerst logo!
( zie links boven, zie je hem niet druk dan ctrl+f5 )
Leuk gedaan DukeN
Citaat van William op 18 december 2008, 09:10hehe leuk logo ;D
+/- : hopelijk brengt de kerstman iets mee voor mij :s
-----: morgen rapport, nu hopen dat het goed is (= laptop) :redface:
+++++++ : Na vrijdag => VAKAAAAAANTIE
hehe leuk logo ;D
+/- : hopelijk brengt de kerstman iets mee voor mij :s
-----: morgen rapport, nu hopen dat het goed is (= laptop) :redface:
+++++++ : Na vrijdag => VAKAAAAAANTIE
Citaat van William op 19 december 2008, 14:43- chocoladefabriek, ik heb geen chocolade op ??? gelukkig zijn we daar maar 20 minuten geweest
++ 4.5 uur vrij in Keulen rondgelopen
was ziek van de Mac geworden
En we hadden de dom bekommen tot het hoogste punt. En had een 4GB Archos mp4 met touchscreen waarop je kunt internetten enzo voor maar 99 euro gevonden in de Mediamarkt :
helaas had ik geen geld bij...
deze dus.
[img width=500 height=334]
mooi uitzicht vanaf daat!
++ vakantie O0
-- vandaag was echt saai op school
- chocoladefabriek, ik heb geen chocolade op ??? gelukkig zijn we daar maar 20 minuten geweest
++ 4.5 uur vrij in Keulen rondgelopen was ziek van de Mac geworden
En we hadden de dom bekommen tot het hoogste punt. En had een 4GB Archos mp4 met touchscreen waarop je kunt internetten enzo voor maar 99 euro gevonden in de Mediamarkt :
helaas had ik geen geld bij...
deze dus.
[img width=500 height=334]
mooi uitzicht vanaf daat!
++ vakantie O0
-- vandaag was echt saai op school
Citaat van Tom op 19 december 2008, 14:45Argh? Voor 99 euro? Ik heb de versie eronder, de 604 WiFi en ik doe er echt al 2 jaar mee. Heel intensief gebruik, want het is een erg mooi dingetje om mee in bed films te kijken en/of muziek te luisteren. Toentertijd aangeschaft voor... 400 euro. Echt, dat is echt de koop van de eeuw. Even kijken of ik hem bestellen kan. ^^
Argh? Voor 99 euro? Ik heb de versie eronder, de 604 WiFi en ik doe er echt al 2 jaar mee. Heel intensief gebruik, want het is een erg mooi dingetje om mee in bed films te kijken en/of muziek te luisteren. Toentertijd aangeschaft voor... 400 euro. Echt, dat is echt de koop van de eeuw. Even kijken of ik hem bestellen kan. ^^
Citaat van Tom op 19 december 2008, 14:48+++ Vakantie
--- 30 december herkansing zodat ik slechts 3 dagen kerstvakantie heb: 31 december, 1 en 2 januari...
+++ Vakantie
--- 30 december herkansing zodat ik slechts 3 dagen kerstvakantie heb: 31 december, 1 en 2 januari...
Citaat van William op 19 december 2008, 16:09Argh? Voor 99 euro? Ik heb de versie eronder, de 604 WiFi en ik doe er echt al 2 jaar mee. Heel intensief gebruik, want het is een erg mooi dingetje om mee in bed films te kijken en/of muziek te luisteren. Toentertijd aangeschaft voor... 400 euro. Echt, dat is echt de koop van de eeuw. Even kijken of ik hem bestellen kan. ^^
Ik wil die ook al kei lang! maar hij is hier in Nederland gewoon te duur... nog steeds minstens 206 euro... :stank:
Argh? Voor 99 euro? Ik heb de versie eronder, de 604 WiFi en ik doe er echt al 2 jaar mee. Heel intensief gebruik, want het is een erg mooi dingetje om mee in bed films te kijken en/of muziek te luisteren. Toentertijd aangeschaft voor... 400 euro. Echt, dat is echt de koop van de eeuw. Even kijken of ik hem bestellen kan. ^^
Ik wil die ook al kei lang! maar hij is hier in Nederland gewoon te duur... nog steeds minstens 206 euro... :stank: