Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 16 december 2008, 16:38De baby is geboren! :celb: Gefeliciteerd!
+ morgen 1 of andere filmdag op school, volgens mij gaan we "blood diamond" kijken ofzo...
De baby is geboren! :celb: Gefeliciteerd!
+ morgen 1 of andere filmdag op school, volgens mij gaan we "blood diamond" kijken ofzo...
Citaat van Farid. op 16 december 2008, 18:08++ Was lekker vroeg uit!
-- Moet vrijdag tot 12 uur op school blijven terwijl we eerder uit zijn! (we moeten publiek zijn met een of ander kerstkros) :-[
++ Was lekker vroeg uit!
-- Moet vrijdag tot 12 uur op school blijven terwijl we eerder uit zijn! (we moeten publiek zijn met een of ander kerstkros) :-[
Citaat van William op 16 december 2008, 18:52wij hebben een kerstbrunch, we mochten zelf eten meenemen maar niemand had daar zin in dus nu krijgen we een 1 of ander pakket met eten. onzo school kennende zal het wel van de voedselbank af komen... zucht ...
wij hebben een kerstbrunch, we mochten zelf eten meenemen maar niemand had daar zin in dus nu krijgen we een 1 of ander pakket met eten. onzo school kennende zal het wel van de voedselbank af komen... zucht ...
Citaat van Heisenberg op 16 december 2008, 21:04Bedankt Kaasbroodje en Cancan ! Heb haar vandaag nog gezien echt super lief
Bedankt Kaasbroodje en Cancan ! Heb haar vandaag nog gezien echt super lief
Citaat van William op 17 december 2008, 16:36als ze oud genoeg is ga je haar dan leren downloaden ;D
++++ nog maar 2 daggen en dan is het vakantie
+++ vanavond weer fitnessen
als ze oud genoeg is ga je haar dan leren downloaden ;D
++++ nog maar 2 daggen en dan is het vakantie
+++ vanavond weer fitnessen
Citaat van Heisenberg op 17 december 2008, 17:05als ze oud genoeg is ga je haar dan leren downloaden ;D
Ik heb het aan de man van mijn zus geleerd hoe je moet downloaden dus die zal vast wel zelf het aan haar uitleggen
+++ = Nog maar 2 dagen school
-- = Wel leren in de kerstvakantie
als ze oud genoeg is ga je haar dan leren downloaden ;D
Ik heb het aan de man van mijn zus geleerd hoe je moet downloaden dus die zal vast wel zelf het aan haar uitleggen
+++ = Nog maar 2 dagen school
-- = Wel leren in de kerstvakantie
Citaat van William op 17 december 2008, 18:55++ morgen chocoladefabriek :love: en kerstmarkt in Keulen
wordt echt stoer!
+ bijna: vakantie, kerstmis, Nieuwjaar, carnaval en mijn verjaardag!
++ morgen chocoladefabriek :love: en kerstmarkt in Keulen wordt echt stoer!
+ bijna: vakantie, kerstmis, Nieuwjaar, carnaval en mijn verjaardag!