Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 20 december 2008, 13:48-- Ze hebben bij mediamarkt alle archos producten uit de schappen gehaald omdat ze er problemen meer hadden :- Ook in alle andere winkels had ik niks van archos kunnen vinden. Wel van cowon, maar die waren 400 euro en dan nog zonder wifi :-
+ Ik ben wel op TV gekomen in Breda, ik heb 5 euro in die gleuf gestopt
Heeft iemand nog kerstcadeautips voor rond de 100 euro??? ik moet dus binnen een dag weten wat ik moet hebben.
-- Ze hebben bij mediamarkt alle archos producten uit de schappen gehaald omdat ze er problemen meer hadden :- Ook in alle andere winkels had ik niks van archos kunnen vinden. Wel van cowon, maar die waren 400 euro en dan nog zonder wifi :-
+ Ik ben wel op TV gekomen in Breda, ik heb 5 euro in die gleuf gestopt
Heeft iemand nog kerstcadeautips voor rond de 100 euro??? ik moet dus binnen een dag weten wat ik moet hebben.
Citaat van William op 21 december 2008, 11:28++ gister een feestje gegeven
++ Brothers in Arms Hell's Highway gekregen
-- zometeen gaan werken
Zeker, eerst met zn allen friet gegeten en dan lekker boven Saw 5 gekeken, muziek gedraaid etc. etc. etc.
Haha, hier ook man. Was 't chil? Vakantie goed begonnen zeker? :friends:
++ gister een feestje gegeven
++ Brothers in Arms Hell's Highway gekregen
-- zometeen gaan werken
Zeker, eerst met zn allen friet gegeten en dan lekker boven Saw 5 gekeken, muziek gedraaid etc. etc. etc.
Haha, hier ook man. Was 't chil? Vakantie goed begonnen zeker? :friends:
Citaat van William op 21 december 2008, 11:50++ lekker uitgeslapen en toen een broodje gezond gemaakt :
+ straks komt een maat van mij en gaan we ff kijken wat we met nieuw jaar gaan doen...
++ lekker uitgeslapen en toen een broodje gezond gemaakt :
+ straks komt een maat van mij en gaan we ff kijken wat we met nieuw jaar gaan doen...
Citaat van William op 21 december 2008, 16:34+++ De Graafschap - Ajax 0-6
+++ Zometeen wedstrijd in zaal.
--- Moet morgenvroe al om 6 uur opstaan, want ik moet al werken om 07.00 uur
+++ De Graafschap - Ajax 0-6
+++ Zometeen wedstrijd in zaal.
--- Moet morgenvroe al om 6 uur opstaan, want ik moet al werken om 07.00 uur
Citaat van William op 23 december 2008, 11:10++ met een maat 2 nachten gelogeerd, de hele nacht gecomputerd dus :s
+ tomatensoep warm maken
+/-en ik mag zelf weten wat ik moet koken vandaag...
++ met een maat 2 nachten gelogeerd, de hele nacht gecomputerd dus :s
+ tomatensoep warm maken
+/-en ik mag zelf weten wat ik moet koken vandaag...