Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Demo op 12 april 2017, 07:29Das de film The Godfather (1972)
Dat is een film waar dat u tegen zegt zo goeie film
Das de film The Godfather (1972)
Dat is een film waar dat u tegen zegt zo goeie film
Citaat van William op 12 april 2017, 07:4212 minuten geleden zei puppy:Helemaal goed.
Het blijft inderdaad een meesterlijke film. Ook deel 2 en 3 mogen er zijn
12 minuten geleden zei puppy:
Helemaal goed.
Citaat van Meh Meh op 12 april 2017, 08:0520 minuten geleden zei Monkie:Helemaal goed.
Ik heb er op de een of andere manier nooit wat aangevonden. Maar ik vind ook Lord of the Rings, James Bond, Harry Snotter, Star Wars en vele andere succesvolle film reeksen helemaal niets.
20 minuten geleden zei Monkie:Helemaal goed.
Ik heb er op de een of andere manier nooit wat aangevonden. Maar ik vind ook Lord of the Rings, James Bond, Harry Snotter, Star Wars en vele andere succesvolle film reeksen helemaal niets.
Citaat van William op 12 april 2017, 13:45Als ik me goed herinner, is dat The Usual Suspects (1985)
De foto met het touw, is volgens mij aan het begin van de film te zien. Het staat me bij, dat er eerst iemand werd vermoord, daarna draait de camera naar het touw.
Als ik me goed herinner, is dat The Usual Suspects (1985)
De foto met het touw, is volgens mij aan het begin van de film te zien. Het staat me bij, dat er eerst iemand werd vermoord, daarna draait de camera naar het touw.
Citaat van Demo op 13 april 2017, 17:33Dat is de film : Sing (2016)
Dat is de film : Sing (2016)
Citaat van William op 13 april 2017, 17:34Helemaal goed. Ik dacht, laat ik eens een makkelijke nemen
Je moet van dit soort films houden, maar zelf vind ik hem geweldig
Helemaal goed. Ik dacht, laat ik eens een makkelijke nemen
Je moet van dit soort films houden, maar zelf vind ik hem geweldig