Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 10 april 2017, 15:06HInt, het is een vrij nieuwe film. Er is nog geen bluray rip uit.
De man naast het meisje is haar vader, die later overlijd aan een hartaanval. Hij leert haar jagen.
Deze scene is een flashback, ze denkt eraan als 16 jarig meisje terwijl ze met een enorm probleem zit.
HInt, het is een vrij nieuwe film. Er is nog geen bluray rip uit.
De man naast het meisje is haar vader, die later overlijd aan een hartaanval. Hij leert haar jagen.
Deze scene is een flashback, ze denkt eraan als 16 jarig meisje terwijl ze met een enorm probleem zit.
Citaat van Meh Meh op 10 april 2017, 15:2912 minuten geleden zei Monkie:Ergens komt het verhaal me bekend voor. Gokje, is het Split ?
Yep, je hebt gewonnen. Erg vreemde maar goede film trouwens. James McAvoy is extreem getalenteerd.
Het is niet makkelijk om 23 verschillende personages neer te zetten in een film.
12 minuten geleden zei Monkie:Ergens komt het verhaal me bekend voor. Gokje, is het Split ?
Yep, je hebt gewonnen. Erg vreemde maar goede film trouwens. James McAvoy is extreem getalenteerd.
Het is niet makkelijk om 23 verschillende personages neer te zetten in een film.
Citaat van William op 10 april 2017, 15:40Ik ben erg benieuwd naar Split. Ook omdat M. Night Shyamalan de film heeft geregisseerd. Onder andere bekend van The Sixth Sense en Signs. Beide films vind ik geweldig
Ik ben erg benieuwd naar Split. Ook omdat M. Night Shyamalan de film heeft geregisseerd. Onder andere bekend van The Sixth Sense en Signs. Beide films vind ik geweldig
Citaat van Meh Meh op 10 april 2017, 15:5918 minuten geleden zei Monkie:Ik ben erg benieuwd naar Split. Ook omdat M. Night Shyamalan de film heeft geregisseerd. Onder andere bekend van The Sixth Sense en Signs. Beide films vind ik geweldig
Helaas heeft mij meer B films gemaakt dan meesterwerken. Maar Unbreakable (2000) was ook uitmuntend. Split geeft aan het einde een knipoog naar Unbreakable, Bruce Wilson zit er 10 seconden in.
Persoonlijk vind ik Split goed omdat het acteerwerk van James McAvoy uitmuntend was. Voor de rest vind ik het verhaal, spanningsopbouw, e.d. tegenvallen.
Maar hij is zeker het kijken waard. Nog even wachten want er is alleen een versie te pindakazen met ingebrande Koreaanse ondertiteling. Bioscoop waardig, IMHO, zou geen verspild geld zijn.
18 minuten geleden zei Monkie:Ik ben erg benieuwd naar Split. Ook omdat M. Night Shyamalan de film heeft geregisseerd. Onder andere bekend van The Sixth Sense en Signs. Beide films vind ik geweldig
Helaas heeft mij meer B films gemaakt dan meesterwerken. Maar Unbreakable (2000) was ook uitmuntend. Split geeft aan het einde een knipoog naar Unbreakable, Bruce Wilson zit er 10 seconden in.
Persoonlijk vind ik Split goed omdat het acteerwerk van James McAvoy uitmuntend was. Voor de rest vind ik het verhaal, spanningsopbouw, e.d. tegenvallen.
Maar hij is zeker het kijken waard. Nog even wachten want er is alleen een versie te pindakazen met ingebrande Koreaanse ondertiteling. Bioscoop waardig, IMHO, zou geen verspild geld zijn.