wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het speelfilm fragmenten raden topic

VorigePage 29 of 184Volgende
Zojuist zei puppy:

Doel dat @Barkie niet hoefde te regeren zodat een ander lid ook eens de kans had...

Om dan stiekem met Google te zoeken en het dan zogenaamd te "raden"? :wacko:

Nee ik had er even geen tijd ervoor dus ik wist het op dat moment niet....

Als je het weet mag je natuurlijk ook raden of aangeven wat de titel is. 

Maar uit de "wat mag wel en niet of wel handig en niet handig" naar lekker films raden.

De beurt is aan Barkie :goed:

Dit is een wat oudere film, het genre is thriller/drama.

filmpje.thumb.png.63ec5112f869e2db3ddadbccb10057b8.png

Nog een hint; de acteur heeft zijn bekendheid o.a. te danken aan deze relatief onbekende film uit 2014.

Op 2017-5-13 om 22:53 zei Barkie:

Nog een hint; de acteur heeft zijn bekendheid o.a. te danken aan deze relatief onbekende film uit 2014.

Aangezien er niemand een reactie geeft stel ik voor om nog een hint te geven ^_^

De hoofdrol speler moest ontzettend veel afvallen en zag er zeer ongezond uit in de film.

4 uur geleden zei Barkie:

De hoofdrol speler moest ontzettend veel afvallen en zag er zeer ongezond uit in de film.

Helaas... nog steeds geen idee :)

Oke, nog een hint dan. De hoofdrolspeler speelde ook een superheld in een verfilming van DC Comics.
Inmiddels heeft een andere acteur zijn rol overgenomen als die superheld.

Ehhh... :bloos:  Toevoeging, ik zie dat ik een domme fout heb gemaakt. :sorry: De film is niet uit 2014 maar uit 2004. 

Met deze informatie moet het te achterhalen zijn middels Google. En anders geef ik morgen weer een hint.

sorry ff afwezig geweest. na eertse hint wist ik christian bale. erg mager inderdaad.

titel van de film wist ik niet precies maar via internep een oh ja met the machinist

VorigePage 29 of 184Volgende