Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 11 mei 2017, 15:25Zojuist zei puppy:Doel dat @Barkie niet hoefde te regeren zodat een ander lid ook eens de kans had...
Om dan stiekem met Google te zoeken en het dan zogenaamd te "raden"?
Zojuist zei puppy:Doel dat @Barkie niet hoefde te regeren zodat een ander lid ook eens de kans had...
Om dan stiekem met Google te zoeken en het dan zogenaamd te "raden"?
Citaat van Duken op 12 mei 2017, 05:22Als je het weet mag je natuurlijk ook raden of aangeven wat de titel is.
Maar uit de "wat mag wel en niet of wel handig en niet handig" naar lekker films raden.
De beurt is aan Barkie
Als je het weet mag je natuurlijk ook raden of aangeven wat de titel is.
Maar uit de "wat mag wel en niet of wel handig en niet handig" naar lekker films raden.
De beurt is aan Barkie
Citaat van Meh Meh op 13 mei 2017, 20:53Nog een hint; de acteur heeft zijn bekendheid o.a. te danken aan deze relatief onbekende film uit 2014.
Nog een hint; de acteur heeft zijn bekendheid o.a. te danken aan deze relatief onbekende film uit 2014.
Citaat van Demo op 15 mei 2017, 09:33Op 2017-5-13 om 22:53 zei Barkie:Nog een hint; de acteur heeft zijn bekendheid o.a. te danken aan deze relatief onbekende film uit 2014.
Aangezien er niemand een reactie geeft stel ik voor om nog een hint te geven
Op 2017-5-13 om 22:53 zei Barkie:Nog een hint; de acteur heeft zijn bekendheid o.a. te danken aan deze relatief onbekende film uit 2014.
Aangezien er niemand een reactie geeft stel ik voor om nog een hint te geven
Citaat van Duken op 15 mei 2017, 16:214 uur geleden zei Barkie:De hoofdrol speler moest ontzettend veel afvallen en zag er zeer ongezond uit in de film.
Helaas... nog steeds geen idee
4 uur geleden zei Barkie:De hoofdrol speler moest ontzettend veel afvallen en zag er zeer ongezond uit in de film.
Helaas... nog steeds geen idee
Citaat van Meh Meh op 15 mei 2017, 16:35Oke, nog een hint dan. De hoofdrolspeler speelde ook een superheld in een verfilming van DC Comics.
Inmiddels heeft een andere acteur zijn rol overgenomen als die superheld.Ehhh...
Toevoeging, ik zie dat ik een domme fout heb gemaakt.
De film is niet uit 2014 maar uit 2004.
Met deze informatie moet het te achterhalen zijn middels Google. En anders geef ik morgen weer een hint.
Oke, nog een hint dan. De hoofdrolspeler speelde ook een superheld in een verfilming van DC Comics.
Inmiddels heeft een andere acteur zijn rol overgenomen als die superheld.
Ehhh... Toevoeging, ik zie dat ik een domme fout heb gemaakt.
De film is niet uit 2014 maar uit 2004.
Met deze informatie moet het te achterhalen zijn middels Google. En anders geef ik morgen weer een hint.
Citaat van snowboardsissy op 15 mei 2017, 17:27sorry ff afwezig geweest. na eertse hint wist ik christian bale. erg mager inderdaad.
titel van de film wist ik niet precies maar via internep een oh ja met the machinist
sorry ff afwezig geweest. na eertse hint wist ik christian bale. erg mager inderdaad.
titel van de film wist ik niet precies maar via internep een oh ja met the machinist