do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het speelfilm fragmenten raden topic

VorigePage 30 of 184Volgende

Helemaal goed. Vrij onbekende film met goede recenties, ik moet hem zelf nog kijken.
Bale ging op een dieet van 1 appel en 1 blikje tonijn op water per dag om op het gewenste gewicht te komen.
Het resultaat was beangstigend. :schok:

christian-bale-the-machinist.jpg

4 uur geleden zei Barkie:

Vrij onbekende film met goede recenties

Ik ga 'm ook even downloaden, heb net een mooi bluray gevonden :)

Ik heb 'm toevallig vorige week "gevonden". :lol:  Ben benieuwd of het wat is. 
Hij was ooit op TV maar ik was het zat toen de reclame na 15 minuten al begon. De reden dat ik zelden TV kijk, ik verafschuw de reclames.

Het is jouw beurt Snowboard Sissy. :D

8 uur geleden zei puppy:

Ik ga 'm ook even downloaden, heb net een mooi bluray gevonden :)

Ik ben er ook wel benieuwd naar. De 'winkel' is weer open, dus dan gaan we even neuzen :)

Ik zie net dat QoQ een goede versie van Logan heeft gepost. Uistekende film, terwijl ik nooit dol ben geweest op Wolverine. 
Erg rauwe, grauwe film met een simpel maar zeer meeslepend verhaal. Blij dat ik 'm in de bioscoop heb gezien. Zal de HD rip binnenkort ook eens meenemen.

7 minuten geleden zei Barkie:

Ik zie net dat QoQ een goede versie van Logan heeft gepost. Uistekende film, terwijl ik nooit dol ben geweest op Wolverine. 
Erg rauwe, grauwe film met een simpel maar zeer meeslepend verhaal. Blij dat ik 'm in de bioscoop heb gezien. Zal de HD rip binnenkort ook eens meenemen.

Ik zie hem inderdaad ook staan.  Die ga ik ook eens binnen halen.  Later volgt uiteraard de Blu-ray rip. :)

8 minuten geleden zei Barkie:

Ik zie net dat QoQ een goede versie van Logan heeft gepost.

Wacht liever de blu-ray retail versie af :)

Ik kan niet wachten om Logan te zien. :hyper:de officieuze versie komt later. Dank voor de tip!

Ah, ik snapte je even niet. Je bedoelt de DVD neem ik aan. Er komt of is al een andere versie uit. In zwart en wit.
Fantastische film. Wat ik er waardeer is het feit dat ze niet voor 12 jaar en ouder zijn gegaan. Er zitten vele zeer brute, bloedige scenes in de film, geen A-Team gedoe dus.

Deze link laat zien dat het geen standaard Xmen filmpje is. (Enorme spoilers, niet kijken als je de film nog wilt zien.)

Op 2017-5-16 om 00:46 zei Barkie:

Het is jouw beurt Snowboard Sissy. :D

VorigePage 30 of 184Volgende