Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 10 mei 2017, 21:17Nee, ik zeik nooit...
En het is best gezellig op duken.nl
Alleen valt het mij op dat het vrij rustig is. Je zou denken dat er veel meer actieve forumleden zijn maar dat is wat beperkt.
Nee, ik zeik nooit... En het is best gezellig op duken.nl
Alleen valt het mij op dat het vrij rustig is. Je zou denken dat er veel meer actieve forumleden zijn maar dat is wat beperkt.
Citaat van Demo op 11 mei 2017, 05:05Kill Bill-acteur Michael Parks (77) overleden
Acteur Michael Parks, die onder meer te zien was in Twin Peaks, Kill Bill en Django Unchained, is op 77-jarige leeftijd overleden.Dat bevestigt zijn agent aan The Hollywood Reporter. Het is niet bekend waar de acteur aan overleden is.
Tijdens zijn carrière speelde Parks in films van Quentin Tarantino, Robert Rodriguez en Kevin Smith.
Zijn eerste rol was in de komedieserie The Real McCoys. Ook was hij te zien in de series Gunsmoke, Perry Mason, Dynasty en David Lynch's Twin Peaks, waar hij de rol speelde van een Canadese drugskoerier.
De acteur speelde ook rollen in de films Argo, From Dusk Till Dawn en in de Kill Bill films, waarin hij achtereenvolgens te zien was als Texaanse Ranger Earl McGraw en Esteban Vihaio.
Kill Bill-acteur Michael Parks (77) overleden
Dat bevestigt zijn agent aan The Hollywood Reporter. Het is niet bekend waar de acteur aan overleden is.
Tijdens zijn carrière speelde Parks in films van Quentin Tarantino, Robert Rodriguez en Kevin Smith.
Zijn eerste rol was in de komedieserie The Real McCoys. Ook was hij te zien in de series Gunsmoke, Perry Mason, Dynasty en David Lynch's Twin Peaks, waar hij de rol speelde van een Canadese drugskoerier.
De acteur speelde ook rollen in de films Argo, From Dusk Till Dawn en in de Kill Bill films, waarin hij achtereenvolgens te zien was als Texaanse Ranger Earl McGraw en Esteban Vihaio.
Citaat van Duken op 11 mei 2017, 05:258 uur geleden zei Barkie:Nee, ik zeik nooit...
Eens, het lijkt ook met vlagen weer te komen. Forums raken uit de mode maar soms springen oude leden weer tot leven en zijn ze weer actief of nieuwe leden welke zich weer overal in gaan mengen. Maar dat kan ook weer opeens weg zijn. Wat doe je eraan
Zonde dat die acteur is overleden puppy. Hij had goede rollen.
Overigens.... Welk fragment moesten we nou raden?
8 uur geleden zei Barkie:Nee, ik zeik nooit...
Eens, het lijkt ook met vlagen weer te komen. Forums raken uit de mode maar soms springen oude leden weer tot leven en zijn ze weer actief of nieuwe leden welke zich weer overal in gaan mengen. Maar dat kan ook weer opeens weg zijn. Wat doe je eraan
Zonde dat die acteur is overleden puppy. Hij had goede rollen.
Overigens.... Welk fragment moesten we nou raden?
Citaat van Meh Meh op 11 mei 2017, 06:46Ik weet dat forums minder in trek zijn dan vroeger, dus dat verklaard het.
Ik had de beurt teruggegeven aan Snowboard Sissy. Als hij vandaag geen fragment plaatst zal ik er morgen een plaatsen.
Ik weet dat forums minder in trek zijn dan vroeger, dus dat verklaard het.
Ik had de beurt teruggegeven aan Snowboard Sissy. Als hij vandaag geen fragment plaatst zal ik er morgen een plaatsen.
Citaat van snowboardsissy op 11 mei 2017, 12:39geen idee of de film wat is, ik moet hem nog kijken.
geen idee of de film wat is, ik moet hem nog kijken.
Citaat van Meh Meh op 11 mei 2017, 12:45Patient Seven (2016) Te simpel, Google reverse image search...
Patient Seven (2016) Te simpel, Google reverse image search...
Citaat van Demo op 11 mei 2017, 14:281 uur geleden zei Barkie:Te simpel, Google reverse image search..
Als het in jou ogen te simpel waarom regeer je dan?
1 uur geleden zei Barkie:Te simpel, Google reverse image search..
Als het in jou ogen te simpel waarom regeer je dan?
Citaat van Duken op 11 mei 2017, 14:5525 minuten geleden zei puppy:Als het in jou ogen te simpel waarom regeer je dan?
Omdat de afbeelding via Google reverse image search te vinden is.
Rechtermuis knop op afbeelding en dan, afbeelding zoeken in Google. Dan heb je hem al
Vandaar het verzoek voor eigen screenshot.
25 minuten geleden zei puppy:Als het in jou ogen te simpel waarom regeer je dan?
Omdat de afbeelding via Google reverse image search te vinden is. Rechtermuis knop op afbeelding en dan, afbeelding zoeken in Google. Dan heb je hem al
Citaat van Meh Meh op 11 mei 2017, 14:571 minuut geleden zei Duken:Omdat de afbeelding via Google reverse image search te vinden is.
Rechtermuis knop op afbeelding en dan, afbeelding zoeken in Google. Dan heb je hem al
Yep, dat is eigenlijk het hele punt dat ik al enige tijd probeer te maken.
Gebruik een eigen screenshot, dan is het altijd eerlijk.
1 minuut geleden zei Duken:Omdat de afbeelding via Google reverse image search te vinden is.
Yep, dat is eigenlijk het hele punt dat ik al enige tijd probeer te maken.
Gebruik een eigen screenshot, dan is het altijd eerlijk.
Citaat van Demo op 11 mei 2017, 15:2322 minuten geleden zei Duken:
48 minuten geleden zei puppy:Als het in jou ogen te simpel waarom regeer je dan?
Doel dat @Barkie niet hoefde te regeren zodat een ander lid ook eens de kans had...
22 minuten geleden zei Duken:
48 minuten geleden zei puppy:Als het in jou ogen te simpel waarom regeer je dan?
Doel dat @Barkie niet hoefde te regeren zodat een ander lid ook eens de kans had...