do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het speelfilm fragmenten raden topic

VorigePage 19 of 184Volgende
22 uur geleden zei Draakie:

Aaaa!! De GVR had ik ook geraden :P

22 uur geleden zei Barkie:

Ja, ik ook.... Was te laat. :(

Jaja nu maar deze fragmenten dan maar :lol:

58fc897b1ba64-Schermafbeelding_2017-04-2

Comedy

Sandra Oh op een scooter in de film Sideways uit 2004. Volgens mij de laatste film die ik in een videotheek heb gehuurd.

Een videotheek, was een soort winkel waar je naar films kon zoeken en dan kon je er een huren voor een tientje.
En als je de videoband dan niet teruggespoelde of een dag te laat kwam dan kreeg je een boete.
Als ik de film vond tegenvallen plakte ik het record gat altijd dicht op de videoband en dan zette ik er Sesamstraat op.

Dan werden ze helemaal gek bij de videotheek. Goede oude tijden. :gek::P:gek:

2 uur geleden zei Barkie:

film Sideways uit 2004

Correct! 

7hW6Wbt.jpg

Actie, avontuur, komedie. Zelf vind ik het meer een science fiction/komedie/familiefilm.

De man op de afbeelding is een autoverkoper die net een auto wou gaan verkopen aan een stel ouderen.
Maar er reed een andere "auto" over zijn geparkeerde auto's, raakte daarbij van alles, waardoor de autoverkoper onder de zooi zit.
De auto die over de andere auto's heen reed had trouwens een hele speciale "motor". :P

Weet niemand het? :huh:

Een van de personages is gek op olie.

:sorry: Totaal geen idee !

Oke, nog een hint dan.

Het hoofdpersonage is geen mens, leefde diep onder de grond en kwam na een ongeluk met een olieboring met 2 van zijn soortgenoten naar de aarde.
De film is uitgekomen in 2017, scoort een 5,6 op IMDB en word veel gekeken en gedownload.

Volgens mij heb ik er een tijdje terug een trailer van gezien. Als ik de hints zo lees, dan komt de film Monster Trucks als eerste in me op.

VorigePage 19 of 184Volgende