Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van William op 22 april 2017, 07:1131 minuten geleden zei puppy:Ja klopt maar ik heb niet die afbeelding geplaatst daar ging het om,toch?
Begrijp ik. Ik wou alleen maar aangeven dat ik achter de naam van de film ben gekomen, omdat ik de acteur op de foto herkende.
31 minuten geleden zei Duken:De middelste is Kevin Coster volgens mij.
Volgens IMDB weer nietAch, zou ons een worst wezen, de film is geraden
Edit: Jullie hebben volgens mij wel gelijk. Of IMDB maakt me in de war, dat kan ook nog
Dan haalde ik de persoon links en in het midden door elkaar
Het is nog vroeg.
I am really sorry
31 minuten geleden zei puppy:Ja klopt maar ik heb niet die afbeelding geplaatst daar ging het om,toch?
Begrijp ik. Ik wou alleen maar aangeven dat ik achter de naam van de film ben gekomen, omdat ik de acteur op de foto herkende.
31 minuten geleden zei Duken:De middelste is Kevin Coster volgens mij.
Volgens IMDB weer niet
Ach, zou ons een worst wezen, de film is geraden
Edit: Jullie hebben volgens mij wel gelijk. Of IMDB maakt me in de war, dat kan ook nog
Dan haalde ik de persoon links en in het midden door elkaar Het is nog vroeg.
I am really sorry
Citaat van Demo op 22 april 2017, 07:3924 minuten geleden zei Monkie:Dan haalde ik de persoon links en in het midden door elkaar
I am really sorry
Maakt voor de rest niet uit ,ik wou alleen maar gezegd hebben dat ik geen afbeelding van die Kevin Coster heb geplaatst op dit forum.
24 minuten geleden zei Monkie:Dan haalde ik de persoon links en in het midden door elkaar
I am really sorry
Maakt voor de rest niet uit ,ik wou alleen maar gezegd hebben dat ik geen afbeelding van die Kevin Coster heb geplaatst op dit forum.
Citaat van William op 22 april 2017, 10:331 minuut geleden zei puppy:Dat is de film De GVR
.
Helemaal goed. Zo moeilijk was 'ie uiteraard niet
1 minuut geleden zei puppy:Dat is de film De GVR
.
Helemaal goed. Zo moeilijk was 'ie uiteraard niet
Citaat van Meh Meh op 22 april 2017, 12:05Ja, ik ook.... Was te laat.
Vond de film niet echt goed, als kind heb ik het boek gelezen.
Ik vond de film een beetje afbreuk doen aan het mooie boek en heb 'm na een klein uur uitgezet.
Ja, ik ook.... Was te laat.
Vond de film niet echt goed, als kind heb ik het boek gelezen.
Ik vond de film een beetje afbreuk doen aan het mooie boek en heb 'm na een klein uur uitgezet.