Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van William op 21 april 2017, 18:14Dat gezicht komt me bekend voor. Kan alleen nog niet op zijn naam komen.
Is de film (voor een deel) opgenomen in Engeland?
Dat gezicht komt me bekend voor. Kan alleen nog niet op zijn naam komen.
Is de film (voor een deel) opgenomen in Engeland?
Citaat van William op 22 april 2017, 06:37Gisteren de film JFK bekeken, en daarin speelt bovenstaand acteur ook in mee. Het gaat om Kevin Costner. Uiteraard was 'ie toen een stuk jonger, maar ik herkende hem wel.
Het is Criminal (2016)
Gisteren de film JFK bekeken, en daarin speelt bovenstaand acteur ook in mee. Het gaat om Kevin Costner. Uiteraard was 'ie toen een stuk jonger, maar ik herkende hem wel.
Het is Criminal (2016)
Citaat van Demo op 22 april 2017, 06:50Gisteren de film JFK bekeken, en daarin speelt bovenstaand acteur ook in mee. Het gaat om Kevin Costner.
Dat is niet correct wat je daar zegd omdat ik helemaal geen afbeelding van kevin costner geplaatst
![]()
Correct!
Gisteren de film JFK bekeken, en daarin speelt bovenstaand acteur ook in mee. Het gaat om Kevin Costner.
Dat is niet correct wat je daar zegd omdat ik helemaal geen afbeelding van kevin costner geplaatst
Correct!
Citaat van William op 22 april 2017, 07:0112 minuten geleden zei puppy:Gisteren de film JFK bekeken, en daarin speelt bovenstaand acteur ook in mee. Het gaat om Kevin Costner.
![]()
Correct!
Heel raar dan, op IMDB kom ik toch echt dezelfde afbeelding tegen, waarbij wordt vermeld dat het om Kevin Costner (links) gaat.
12 minuten geleden zei puppy:Gisteren de film JFK bekeken, en daarin speelt bovenstaand acteur ook in mee. Het gaat om Kevin Costner.
![]()
Correct!
Heel raar dan, op IMDB kom ik toch echt dezelfde afbeelding tegen, waarbij wordt vermeld dat het om Kevin Costner (links) gaat.
Citaat van Demo op 22 april 2017, 07:051 minuut geleden zei Monkie:Heel raar dan, op IMDB kom ik toch echt dezelfde afbeelding tegen, waarbij wordt vermeld dat het om Kevin Costner (links) gaat.
Ja klopt maar ik heb niet die afbeelding geplaatst daar ging het om,toch?
1 minuut geleden zei Monkie:Heel raar dan, op IMDB kom ik toch echt dezelfde afbeelding tegen, waarbij wordt vermeld dat het om Kevin Costner (links) gaat.
Ja klopt maar ik heb niet die afbeelding geplaatst daar ging het om,toch?