Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 27 april 2017, 19:29Helemaal goed Monkie. Heb 'm een stuk gezien, misschien kijk ik de film zo af.
Beetje simpel maar soms best grappig.
Helemaal goed Monkie. Heb 'm een stuk gezien, misschien kijk ik de film zo af.
Beetje simpel maar soms best grappig.
Citaat van William op 28 april 2017, 13:09Toen ik gisteren de afbeelding voor het eerst bekeek, dacht ik eerlijk gezegd dat het om een film uit de jaren 80/90 ging. Mooi niet dus:p
Volgende opgave volgt vanavond. Net thuis. Dus nu eerst de boel uitpakken en even met de beentjes omhoog
Toen ik gisteren de afbeelding voor het eerst bekeek, dacht ik eerlijk gezegd dat het om een film uit de jaren 80/90 ging. Mooi niet dus:p
Volgende opgave volgt vanavond. Net thuis. Dus nu eerst de boel uitpakken en even met de beentjes omhoog
Citaat van William op 28 april 2017, 17:48Monster Trucks staat bij mij ook nog op de watch list als ik echt niks te doen hebt. Hou wel van die simpele films maar de tijd laat het even niet toe.
Monster Trucks staat bij mij ook nog op de watch list als ik echt niks te doen hebt. Hou wel van die simpele films maar de tijd laat het even niet toe.
Citaat van Meh Meh op 28 april 2017, 18:13Hij is niet slecht. Niet verschrikkelijk slechts althans. Ik vond het kijken net waard.
Het is soort low budget Disney family film, die nogal voorstelbaar is. Leuk om met kinderen te kijken, vanaf een jaar of 7 - 8.
Hij is niet slecht. Niet verschrikkelijk slechts althans. Ik vond het kijken net waard.
Het is soort low budget Disney family film, die nogal voorstelbaar is. Leuk om met kinderen te kijken, vanaf een jaar of 7 - 8.
Citaat van Meh Meh op 1 mei 2017, 11:46Sand Castle uit 2017.
Ik las de beschrijving laatst, een stel soldaten moeten een waterput repareren in een dorp maar daar zit niet iedereen op te wachten.
In verband met de negatieve kijkers reviews heb ik 'm overgeslagen.
Sand Castle uit 2017.
Ik las de beschrijving laatst, een stel soldaten moeten een waterput repareren in een dorp maar daar zit niet iedereen op te wachten.
In verband met de negatieve kijkers reviews heb ik 'm overgeslagen.