Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 7 augustus 2021, 10:07Alle hint op een rijtje, voor hen die nog niet hebben opgegeven.
- Een man draagt een pak.
- Het is geen goede noch bekende film.
- Het pak is wit.
- Hij is regisseert door Gordon.
- Waarschijnlijk heeft hij nooit in een bioscoop gedraaid.
- Er zit een acteur in, uit de jaren '80 serie Miami Vice.
- Hij is voor 2000 gemaakt.
- Het witte pak is gemaakt van ijs.
Alle hint op een rijtje, voor hen die nog niet hebben opgegeven.
- Het pak is wit.
Citaat van Nobody op 7 augustus 2021, 10:2815 uur geleden zei Meh Meh:Jammer, @Nobody heeft het opgegeven. 😪
17 minuten geleden zei Meh Meh:Alle hint op een rijtje, voor hen die nog niet hebben opgegeven.
- Het pak is wit.
@Meh Meh, je zou ook kunnen zeggen @Nobody het totaal niet weet wat voor film dat je bedoelt.
15 uur geleden zei Meh Meh:Jammer, @Nobody heeft het opgegeven. 😪
17 minuten geleden zei Meh Meh:Alle hint op een rijtje, voor hen die nog niet hebben opgegeven.
- Het pak is wit.
@Meh Meh, je zou ook kunnen zeggen @Nobody het totaal niet weet wat voor film dat je bedoelt.
Citaat van Nobody op 7 augustus 2021, 13:102 uur geleden zei Meh Meh:Google is je vriend.
Zij ik dat ook toen niets kon vinden bij me vorige filmfragment ???
tis perslot een speltje
2 uur geleden zei Meh Meh:Google is je vriend.
Zij ik dat ook toen niets kon vinden bij me vorige filmfragment ???
tis perslot een speltje
Citaat van Demo op 7 augustus 2021, 14:253 uur geleden zei Meh Meh:
Google is je vriend.
2 uur geleden zei Nobody:Zij ik dat ook toen niets kon vinden bij me vorige filmfragment ???
tis perslot een speltje
Ik heb helemaal niets met spelletjes, maar @Meh Meh heeft een behoorlijke hoeveelheid hints gegeven die misschien wel voldoende zijn voor een ander lid om het goede antwoord te geven of verwacht u @Nobody nu dat @Meh Meh het antwoord gaat geven en een nieuwe film bedenkt. Aan dit spel doen toch normaal ook meerdere leden mee? Ik weet overigens wel welke Film het is en inderdaad als je even Google gebruikt op de regisseur Stuart Gordon moet je een heel eind komen.
3 uur geleden zei Meh Meh:
Google is je vriend.
2 uur geleden zei Nobody:Zij ik dat ook toen niets kon vinden bij me vorige filmfragment ???
tis perslot een speltje
Ik heb helemaal niets met spelletjes, maar @Meh Meh heeft een behoorlijke hoeveelheid hints gegeven die misschien wel voldoende zijn voor een ander lid om het goede antwoord te geven of verwacht u @Nobody nu dat @Meh Meh het antwoord gaat geven en een nieuwe film bedenkt. Aan dit spel doen toch normaal ook meerdere leden mee? Ik weet overigens wel welke Film het is en inderdaad als je even Google gebruikt op de regisseur Stuart Gordon moet je een heel eind komen.
Citaat van Meh Meh op 7 augustus 2021, 15:54Nee, die is het niet. Maar, @Skeletor heeft een hint gegeven waarmee iedereen het kan raden.
Even zoeken en je weet het.
Nee, die is het niet. Maar, @Skeletor heeft een hint gegeven waarmee iedereen het kan raden.
Even zoeken en je weet het.
Citaat van Nobody op 7 augustus 2021, 16:152 uur geleden zei Skeletor:Ik heb helemaal niets met spelletjes, maar @Meh Meh heeft een behoorlijke hoeveelheid hints gegeven die misschien wel voldoende zijn voor een ander lid om het goede antwoord te geven of verwacht u @Nobody nu dat @Meh Meh het antwoord gaat geven en een nieuwe film bedenkt. Aan dit spel doen toch normaal ook meerdere leden mee? Ik weet overigens wel welke Film het is en inderdaad als je even Google gebruikt op de regisseur Stuart Gordon moet je een heel eind komen.
Heb je een PB bericht gestuurd dat @Meh Meh het zelf vraagt dat nieuwmand weet welke film dat ik bedoelt
@Skeletor, en wat dacht je dat @Meh Meh voor zichzelf kan opkomen?
2 uur geleden zei Skeletor:Ik heb helemaal niets met spelletjes, maar @Meh Meh heeft een behoorlijke hoeveelheid hints gegeven die misschien wel voldoende zijn voor een ander lid om het goede antwoord te geven of verwacht u @Nobody nu dat @Meh Meh het antwoord gaat geven en een nieuwe film bedenkt. Aan dit spel doen toch normaal ook meerdere leden mee? Ik weet overigens wel welke Film het is en inderdaad als je even Google gebruikt op de regisseur Stuart Gordon moet je een heel eind komen.
Heb je een PB bericht gestuurd dat @Meh Meh het zelf vraagt dat nieuwmand weet welke film dat ik bedoelt
@Skeletor, en wat dacht je dat @Meh Meh voor zichzelf kan opkomen?