Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Nobody op 7 augustus 2021, 19:2247 minuten geleden zei Meh Meh:Zie je wel, met Google lukt het wel!
Ja met hulp van @Skeletor (Stuart Gordon) jij zei alleen maar Gordon
47 minuten geleden zei Meh Meh:Zie je wel, met Google lukt het wel!
Ja met hulp van @Skeletor (Stuart Gordon) jij zei alleen maar Gordon
Citaat van Meh Meh op 7 augustus 2021, 21:00Als ik de volledige naam regisseur had genoemd, had ik net zo goed de film kunnen noemen.
Als ik de volledige naam regisseur had genoemd, had ik net zo goed de film kunnen noemen.
Citaat van Nobody op 7 augustus 2021, 21:1111 minuten geleden zei Meh Meh:Als ik de volledige naam regisseur had genoemd, had ik net zo goed de film kunnen noemen.
Ja maar andere kant ik gaf je een afbeelding van robert de niro , en toen wist je het ook welke film ik bedoelde
tis geven en nemen...
11 minuten geleden zei Meh Meh:Als ik de volledige naam regisseur had genoemd, had ik net zo goed de film kunnen noemen.
Ja maar andere kant ik gaf je een afbeelding van robert de niro , en toen wist je het ook welke film ik bedoelde
tis geven en nemen...
Citaat van Meh Meh op 7 augustus 2021, 22:23Ik wilde de foto van Robert de Niro niet, daardoor kon ik binnen een minuut achterhalen welke film het was. Dan is de lol er een beetje af. Je had beter een goede nieuwe hint kunnen geven. "Een acteur speelde ook mee in the Godfather" was bijvoorbeeld een goede hint geweest.
Ik wilde de foto van Robert de Niro niet, daardoor kon ik binnen een minuut achterhalen welke film het was. Dan is de lol er een beetje af. Je had beter een goede nieuwe hint kunnen geven. "Een acteur speelde ook mee in the Godfather" was bijvoorbeeld een goede hint geweest.
Citaat van Nobody op 8 augustus 2021, 07:198 uur geleden zei Meh Meh:Ik wilde de foto van Robert de Niro niet
Dan weet ik voor de volgende keer, nou praat je zo binnen 1 minuut had je die film, je had er langer moeten zoeken als 1 min.
8 uur geleden zei Meh Meh:Ik wilde de foto van Robert de Niro niet
Dan weet ik voor de volgende keer, nou praat je zo binnen 1 minuut had je die film, je had er langer moeten zoeken als 1 min.
Citaat van Nobody op 10 augustus 2021, 16:159 uur geleden zei Duken:Deze film speelt zich af in de Amazone waar vreemde dolfijnen zijn.
Geen enkele idee wat voor film dat moet zijn....
9 uur geleden zei Duken:Deze film speelt zich af in de Amazone waar vreemde dolfijnen zijn.
Geen enkele idee wat voor film dat moet zijn....