Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 5 augustus 2021, 10:51Zelfs met deze hint moest ik zijn filmografie doorlopen, ik ken deze film amper. Niet erg bekend, The Family. Goed gedaan, ondanks je hints had ik geen idee.
Zelfs met deze hint moest ik zijn filmografie doorlopen, ik ken deze film amper. Niet erg bekend, The Family. Goed gedaan, ondanks je hints had ik geen idee.
Citaat van Nobody op 5 augustus 2021, 13:122 uur geleden zei Meh Meh:Niet erg bekend, The Family.
Ja bij jou wellicht niet nee
Je mag een nieuw bedenken
2 uur geleden zei Meh Meh:Niet erg bekend, The Family.
Ja bij jou wellicht niet nee
Je mag een nieuw bedenken
Citaat van Nobody op 5 augustus 2021, 17:5938 minuten geleden zei Meh Meh:Een man draagt een pak. Hint 2, het is geen goede noch bekende film.
Ja daar kunnen we iets mee, juist!
38 minuten geleden zei Meh Meh:Een man draagt een pak. Hint 2, het is geen goede noch bekende film.
Ja daar kunnen we iets mee, juist!
Citaat van Meh Meh op 5 augustus 2021, 19:04Inderdaad, met deze hits verwacht ik dat jullie er wel uitkomen.
Laat ik voor hen die er niet uitkomen nog een hint geven. Het pak is wit.En, hij is regisseert door Gordon.
Inderdaad, met deze hits verwacht ik dat jullie er wel uitkomen.
Laat ik voor hen die er niet uitkomen nog een hint geven. Het pak is wit.
En, hij is regisseert door Gordon.
Citaat van Meh Meh op 6 augustus 2021, 11:00Nee, @Nobody het is een echte film. Waarschijnlijk heeft hij nooit in een bioscoop gedraaid.
Nog een hint, er zit een acteur in, uit de jaren '80 serie Miami Vice.
Derde hintje, hij is voor 2000 gemaakt.
Nee, @Nobody het is een echte film. Waarschijnlijk heeft hij nooit in een bioscoop gedraaid.
Nog een hint, er zit een acteur in, uit de jaren '80 serie Miami Vice.
Derde hintje, hij is voor 2000 gemaakt.