Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van snowboardsissy op 22 juli 2018, 19:26johnny five is alive???
of die met keanu reeves
johnny five is alive???
of die met keanu reeves
Citaat van ShadowMaster op 22 juli 2018, 21:28uhm deze dan , kwam ik toevallig tegen op google naar wat googel werk
![]()
Transcendence van (2014)
uhm deze dan , kwam ik toevallig tegen op google naar wat googel werk
Transcendence van (2014)
Citaat van Meh Meh op 23 juli 2018, 08:32Helemaal goed, @ShadowMaster Wat was dat een ruk film. Het onderwerp, AI, interesseer mij, daarom ging ik naar de bios.
Maar halverwege ontstaan er zoveel gaten in de film dat het niet meer aan te kijken is.
Helemaal goed, @ShadowMaster Wat was dat een ruk film. Het onderwerp, AI, interesseer mij, daarom ging ik naar de bios.
Maar halverwege ontstaan er zoveel gaten in de film dat het niet meer aan te kijken is.
Citaat van ShadowMaster op 23 juli 2018, 08:43het was maar een gokje, maar dit kwam eruit op google lol
:$
het was maar een gokje, maar dit kwam eruit op google lol :$
Citaat van ShadowMaster op 23 juli 2018, 08:47Hint : de film gaat over 4 homo's.
heb toevallig eergisteren deze film gekeken, was niks voor mij maar goed dus ligt op de stapel van verkopen heb inmiddels al 60 dvd's die weg mogen.
Hint : de film gaat over 4 homo's.
heb toevallig eergisteren deze film gekeken, was niks voor mij maar goed dus ligt op de stapel van verkopen heb inmiddels al 60 dvd's die weg mogen.
Citaat van snowboardsissy op 23 juli 2018, 14:34oh die jonny. was inderdaad een vage film, blij dat ik die niet in de bios heb gekeken. het idee was wel grappig maar de uitwerking was iets teveel knip en plakwerk van andere films.
oh die jonny. was inderdaad een vage film, blij dat ik die niet in de bios heb gekeken. het idee was wel grappig maar de uitwerking was iets teveel knip en plakwerk van andere films.
Citaat van Meh Meh op 23 juli 2018, 14:416 minuten geleden zei snowboardsissy:oh die jonny. was inderdaad een vage film, blij dat ik die niet in de bios heb gekeken. het idee was wel grappig maar de uitwerking was iets teveel knip en plakwerk van andere films.
Hey @snowboardsissy Redelijk grote Rainbow update zag ik net. Als je vanavond tijd hebt hoor ik het graag. EInde offtopic. 🤓
6 minuten geleden zei snowboardsissy:oh die jonny. was inderdaad een vage film, blij dat ik die niet in de bios heb gekeken. het idee was wel grappig maar de uitwerking was iets teveel knip en plakwerk van andere films.
Hey @snowboardsissy Redelijk grote Rainbow update zag ik net. Als je vanavond tijd hebt hoor ik het graag. EInde offtopic. 🤓
Citaat van snowboardsissy op 23 juli 2018, 15:34priscilla, queen of the desert
off topic, dan ga ik nu maar alvast downloaden
priscilla, queen of the desert
off topic, dan ga ik nu maar alvast downloaden