Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van snowboardsissy op 19 juli 2018, 21:55dat was dune 2. dune was meer rpg achtig.. dune 2 was inderdaad een c&c voorloper. alleen leek het niet viel op de boeken.
beurt is weer aan jou mehmeht
dat was dune 2. dune was meer rpg achtig.. dune 2 was inderdaad een c&c voorloper. alleen leek het niet viel op de boeken.
beurt is weer aan jou mehmeht
Citaat van Meh Meh op 19 juli 2018, 22:01Deel 1 van de game was niet mijn ding, dat was een van de eerste 3D RPG's. Deel 2 was een van de allereerste RTS games, heel veel gespeeld.
Ik zal nadenken over een nieuwe film.
Deel 1 van de game was niet mijn ding, dat was een van de eerste 3D RPG's. Deel 2 was een van de allereerste RTS games, heel veel gespeeld.
Ik zal nadenken over een nieuwe film.
Citaat van ShadowMaster op 20 juli 2018, 20:35gefeliciteerd @Meh Meh succes met nieuwe film uitzoeken, zat even weinig achter de pc, veel buiten zitten op dit moment, maar vanaf morgen weer werken.
gefeliciteerd @Meh Meh succes met nieuwe film uitzoeken, zat even weinig achter de pc, veel buiten zitten op dit moment, maar vanaf morgen weer werken.
Citaat van Meh Meh op 20 juli 2018, 21:22Dat klinkt niet als leuk werken. Ik ben altijd blij geweest dat ik enig plezier beleef aan mijn werk.
Hint: SF film, groot budget, bekende acteurs, geflopt maar wel in de bioscoop gedraaid. (Het is de slechtste film die ik ooit in een bioscoop zag, zakt halverwege in elkaar als een kaartenhuis)
Dat klinkt niet als leuk werken. Ik ben altijd blij geweest dat ik enig plezier beleef aan mijn werk.
Hint: SF film, groot budget, bekende acteurs, geflopt maar wel in de bioscoop gedraaid. (Het is de slechtste film die ik ooit in een bioscoop zag, zakt halverwege in elkaar als een kaartenhuis)
Citaat van ShadowMaster op 21 juli 2018, 08:33na de vakantie heb ik nooit geen zin om weer te beginnen , echt erg , moet er dan gewoon weer even in komen denk ik, we zullen vanavond wel zien, heb avonddienst.
goeie hint
gokje : Turks in Space
na de vakantie heb ik nooit geen zin om weer te beginnen , echt erg , moet er dan gewoon weer even in komen denk ik, we zullen vanavond wel zien, heb avonddienst.
goeie hint
gokje : Turks in Space
Citaat van Meh Meh op 21 juli 2018, 12:25Nee, geen Turks in Space. Maar het lijkt mij wel een goede film.
Nee, geen Turks in Space. Maar het lijkt mij wel een goede film.
Citaat van ShadowMaster op 21 juli 2018, 21:55staat namelijk op plek 1 slechtste films die turks in space vandaar
was even aan googelen geslagen.
gokje 2 : monster a go go
staat namelijk op plek 1 slechtste films die turks in space vandaar was even aan googelen geslagen.
gokje 2 : monster a go go