do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het speelfilm fragmenten raden topic

VorigePage 127 of 184Volgende

dat was dune 2. dune was meer rpg achtig.. dune 2 was inderdaad een c&c voorloper. alleen leek het niet viel op de boeken.

beurt is weer aan jou mehmeht

Deel 1 van de game was niet mijn ding, dat was een van de eerste 3D RPG's. Deel 2 was een van de allereerste RTS games, heel veel gespeeld.
Ik zal nadenken over een nieuwe film.

gefeliciteerd @Meh Meh succes met nieuwe film uitzoeken, zat even weinig achter de pc, veel buiten zitten op dit moment, maar vanaf morgen weer werken.

Dat klinkt niet als leuk werken. Ik ben altijd blij geweest dat ik enig plezier beleef aan mijn werk.

Hint: SF film, groot budget, bekende acteurs, geflopt maar wel in de bioscoop gedraaid. (Het is de slechtste film die ik ooit in een bioscoop zag, zakt halverwege in elkaar als een kaartenhuis)

na de vakantie heb ik  nooit geen zin om weer te beginnen , echt erg , moet er dan gewoon weer even in komen denk ik, we zullen vanavond wel zien, heb avonddienst.

goeie hint

gokje : Turks in Space 

Nee, geen Turks in Space. Maar het lijkt mij wel een goede film.

staat namelijk op plek 1 slechtste films die turks in space vandaar :P was even aan googelen geslagen.

gokje 2 : monster a go go

Nee, het is niet Monster a-Go Go. 

Hint: Johnny.

Is het independence day 2? 

Nee, er zitten geen aliens in de film. Maar het is wel een science fiction film.

VorigePage 127 of 184Volgende