Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van snowboardsissy op 17 juli 2018, 14:57nee het is geen kunstfilm
is science fiction. de regiseur had eerst een langere film gemaakt maar de filmmaatschappij heeft er meer dan een uur uitgeknipt.
regisseur is ook van twin peaks
nee het is geen kunstfilm
is science fiction. de regiseur had eerst een langere film gemaakt maar de filmmaatschappij heeft er meer dan een uur uitgeknipt.
regisseur is ook van twin peaks
Citaat van Meh Meh op 17 juli 2018, 16:10Staat de film ergens op deze pagina?
Staat de film ergens op deze pagina?
Citaat van Meh Meh op 17 juli 2018, 21:45Ik denk aan Blue Velvet. Nog niet gezien, schijnt erg goed te zijn.
Ik denk aan Blue Velvet. Nog niet gezien, schijnt erg goed te zijn.
Citaat van snowboardsissy op 18 juli 2018, 18:31geen blue velvet, ik geloof dattie ergens op die pagina staat.
sting van de police, de grote zandhoop is een planeet.
nu moet hij te vinden zijn
geen blue velvet, ik geloof dattie ergens op die pagina staat.
sting van de police, de grote zandhoop is een planeet.
nu moet hij te vinden zijn
Citaat van Duken op 19 juli 2018, 05:31Mijn Google kunsten geven nog niet het juiste resultaat... Grrrr verder zoeken. Moet lukken
Mijn Google kunsten geven nog niet het juiste resultaat... Grrrr verder zoeken. Moet lukken
https://www.google.nl/search?q=movie+sting+police+sand&oq=movie+sting+police+sand&aqs=chrome..69i57j33.9804j0j4&client=ms-android-xiaomi-rev2&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#ip=1&scso=uid_pSFQW_-wEoHykwXOj4uQBQ_0:0
Citaat van Meh Meh op 19 juli 2018, 09:003 uur geleden zei Duken:Mijn Google kunsten geven nog niet het juiste resultaat... Grrrr verder zoeken. Moet lukken
Hij staat ergens op deze pagina.
3 uur geleden zei Duken:Mijn Google kunsten geven nog niet het juiste resultaat... Grrrr verder zoeken. Moet lukken
https://www.google.nl/search?q=movie+sting+police+sand&oq=movie+sting+police+sand&aqs=chrome..69i57j33.9804j0j4&client=ms-android-xiaomi-rev2&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#ip=1&scso=uid_pSFQW_-wEoHykwXOj4uQBQ_0:0
Hij staat ergens op deze pagina.
Citaat van snowboardsissy op 19 juli 2018, 16:52maar niet tussen de top vijf david bowie films
deze film is uit 1984
in 2000 is er een nieuwe versie gemaakt met in 2003 een vervolg gebaseerd op boeken 2 en 3
maar niet tussen de top vijf david bowie films
deze film is uit 1984
in 2000 is er een nieuwe versie gemaakt met in 2003 een vervolg gebaseerd op boeken 2 en 3
Citaat van Meh Meh op 19 juli 2018, 18:56Ik wist het direct. Maar op de een of andere manier verwarde ik Sting met David Bowie, waardoor ik op een doodspoor kwam.
Het is natuurlijk Dune, eerst speelde ik de games, toen zag ik de film en iets later veegde ik mijn derrière af met het boek. Ik lees niet graag... 🤪
Ik wist het direct. Maar op de een of andere manier verwarde ik Sting met David Bowie, waardoor ik op een doodspoor kwam.
Het is natuurlijk Dune, eerst speelde ik de games, toen zag ik de film en iets later veegde ik mijn derrière af met het boek. Ik lees niet graag... 🤪
Citaat van Duken op 19 juli 2018, 20:44Die film heb ik gemist... Ik was toen 1 jaar, met even te jong voor.
De game ken ik daar aan gegeven wel. Had die van doe wormen uit de grond.
Voorloper van C&C
Die film heb ik gemist... Ik was toen 1 jaar, met even te jong voor.
De game ken ik daar aan gegeven wel. Had die van doe wormen uit de grond. Voorloper van C&C