wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het speelfilm fragmenten raden topic

VorigePage 125 of 184Volgende

Mooie reactie op movie meter ook over de Disney film ;)

Citaat

Haha, een film met Oprah Winfrey. Een blik op de trailer bevestigt mijn vermoeden: politieke correctheid verfilmd. Precies de helft van de cast is zwart. De hoofdpersoon is zwart. Haar vader is blank.
Oei, interracial, zoals de Amerikanen dat noemen: progressiever dan dat wordt het niet. Zelfs Oprah zelf is de ultieme synergie tussen blank en zwart: een zwarte dame met geblondeerd haar.

Ik mis alleen een transgender gehandicapte AIDS patiënt met een bril. SCHANDALIG Oprah, dat jouw inclusiviteit toch niet voor IEDEREEN geldt.

Citaat

Ik mis alleen een transgender gehandicapte AIDS patiënt met een bril. SCHANDALIG Oprah, dat jouw inclusiviteit toch niet voor IEDEREEN geldt.

😅 Helaas is men totaal over het paard getild. Blank, zwart, homo, hetero, het maakt mij niets uit, iedereen is gelijk.
De manier waarop Hollywood ermee omgaat is absurd. Mensen zoals Oprah gaan veel te ver. 

+1 mehmeh! Zo is dat, iedereen is gelijk maar om er zo op te wijzen komen de verschillen juist meer naar voren. Wat juist verkeerd kan werken, was je tevreden kan (voor een ieder) jezelf aanmelden bij een groep die bij je past waardoor je in het stukje discriminatie valt. We gaan lekker offtopic ;)

Ik merk om mij heen dat veel mensen het op die manier zien. Black Lives Matter is ook zoiets. Waarom black en niet gewoon Lives Matter?  We gaan inderdaad een beetje offtopic... 

@snowboardsissy het is je beurt. 🤓

ouwe film over een hoop zand met de angel van de politie in een bijrol.

Iets in de woestijn of ergens in Dubai...m mmmm ik weet het nog niet ;)

denk denk denk, heb ook zo geen idee

Op de een of andere manier moet ik denken aan Land of the Lost  maar die is het waarschijnlijk niet. 🤨

Salvador Dali zou eerst een rol spelen maar door wisselingen van regiseurs ging dat niet door.

H.R. Giger heeft ook meegewerkt aan de set

Ehh... is het een film over kunst?

VorigePage 125 of 184Volgende