Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 23 juli 2018, 15:4512 minuten geleden zei snowboardsissy:priscilla, queen of the desert
off topic, dan ga ik nu maar alvast downloaden
Ja, daar dacht ik ook gelijk aan. Met Wesley Snipes en Patrick Swayze in een jurk. Niet helemaal mijn soort film.
![]()
12 minuten geleden zei snowboardsissy:priscilla, queen of the desert
off topic, dan ga ik nu maar alvast downloaden
Ja, daar dacht ik ook gelijk aan. Met Wesley Snipes en Patrick Swayze in een jurk. Niet helemaal mijn soort film.
Citaat van snowboardsissy op 23 juli 2018, 15:53dat zijn twee verschillende films. wesley zit niet in priscilla
dat zijn twee verschillende films. wesley zit niet in priscilla
Citaat van Meh Meh op 23 juli 2018, 16:017 minuten geleden zei snowboardsissy:dat zijn twee verschillende films. wesley zit niet in priscilla
Ik zie het. Dat was To Wong Foo Thanks for Everything, Julie Newmar (1995) Ook niet helemaal mijn soort film denk ik.
7 minuten geleden zei snowboardsissy:dat zijn twee verschillende films. wesley zit niet in priscilla
Ik zie het. Dat was To Wong Foo Thanks for Everything, Julie Newmar (1995) Ook niet helemaal mijn soort film denk ik.
Citaat van ShadowMaster op 23 juli 2018, 16:53die is het niet.
hint 2 : er zijn op dit moment 2 films 1 is van 2006 de andere van 2008.
hebben geen vrouwen kleding aan, ook al gedraagt 1tje zich meer vrouwelijk dan wat anders vindt ik zelf dan
die is het niet.
hint 2 : er zijn op dit moment 2 films 1 is van 2006 de andere van 2008.
hebben geen vrouwen kleding aan, ook al gedraagt 1tje zich meer vrouwelijk dan wat anders vindt ik zelf dan
Citaat van Meh Meh op 23 juli 2018, 21:42Zojuist zei snowboardsissy:power rangers
Power Rangers zijn toch geen homo's @snowboardsissy
12 uur geleden zei ShadowMaster:Hint : de film gaat over 4 homo's.
Zojuist zei snowboardsissy:power rangers
Power Rangers zijn toch geen homo's @snowboardsissy
12 uur geleden zei ShadowMaster:Hint : de film gaat over 4 homo's.
Citaat van ShadowMaster op 24 juli 2018, 17:40@Duken klopt helemaal
![]()
Ik heb deze film gezien en deel 2 ook another gay movie sequel : boys go wild ofzoiets , maar is niet echt iets voor mij.
Dus beide films gaan weg
@Duken klopt helemaal
Ik heb deze film gezien en deel 2 ook another gay movie sequel : boys go wild ofzoiets , maar is niet echt iets voor mij.
Dus beide films gaan weg
Citaat van snowboardsissy op 24 juli 2018, 17:5020 uur geleden zei Meh Meh:Power Rangers zijn toch geen homo's @snowboardsissy
welke normale vent trekt er zo'n strak spendex pakje aan dan......
20 uur geleden zei Meh Meh:Power Rangers zijn toch geen homo's @snowboardsissy
welke normale vent trekt er zo'n strak spendex pakje aan dan......