Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 8 augustus 2008, 16:01Maar spiegels zijn tegenwoordig toch verplicht (anders krijg je boete) toch :-[
haha geen idee.. ik merk het wel O0 ben geslaagd in 1 keer met 1 fout.. maar niets over spiegels gehoord :peace:
Maar spiegels zijn tegenwoordig toch verplicht (anders krijg je boete) toch :-[
haha geen idee.. ik merk het wel O0 ben geslaagd in 1 keer met 1 fout.. maar niets over spiegels gehoord :peace:
Citaat van William op 8 augustus 2008, 16:03Als je scooter nieuwer is dan het bouwjaar 1 januari 2007, heb je minstens de linkerspiegel nodig.
Na wat ik las kan de boete oplopen tot wel €50.
Als je scooter nieuwer is dan het bouwjaar 1 januari 2007, heb je minstens de linkerspiegel nodig.
Na wat ik las kan de boete oplopen tot wel €50.
Citaat van Duken op 8 augustus 2008, 17:35Mooie scrooter en mooie helm. Zelf heb ik nooit een scooter gehad, maar rij je een beetje relax. Ik zie ze soms langsschieten dat je denkt dat die dingen 90 rijden en die gasten erop denken ze dat ze god zijn tot je ze verderop in de berm ziet liggen.
Te langzaam is ook niet goed... dan kan er dit gebeuren:
http://nl.youtube.com/watch?v=1klJsRyos_M
O0
Mooie scrooter en mooie helm. Zelf heb ik nooit een scooter gehad, maar rij je een beetje relax. Ik zie ze soms langsschieten dat je denkt dat die dingen 90 rijden en die gasten erop denken ze dat ze god zijn tot je ze verderop in de berm ziet liggen.
Te langzaam is ook niet goed... dan kan er dit gebeuren:
http://nl.youtube.com/watch?v=1klJsRyos_M
O0
Citaat van basbulletje op 8 augustus 2008, 17:46dit kan ook niet de manier zijn om met je scooter om te gaan:
dit kan ook niet de manier zijn om met je scooter om te gaan:
Citaat van Robin op 8 augustus 2008, 18:42
Heb gister dit kreng gehaalt
lekker telefoontje ;D O0
Nice phone, heb ik ook! Camera en sommige knopjes wel kapot doordat hij in m'n broekzak zat tijdens het wassen. :-[
Heb gister dit kreng gehaalt
lekker telefoontje ;D O0
Nice phone, heb ik ook! Camera en sommige knopjes wel kapot doordat hij in m'n broekzak zat tijdens het wassen. :-[