Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Heisenberg op 28 juli 2008, 18:01Nice Nice
Ziet er goed uit vooral die vorm
Nice Nice
Ziet er goed uit vooral die vorm
Citaat van Tom op 28 juli 2008, 18:16Lol, ik ga weer over, na wat gebruikerservaringen gelezen te hebben. Het wordt de Razer DeathAdder, die er hetzelfde uitziet als de Lachesis, alleen dan zonder de twee knopjes achter het scrollwiel. Het verschil is de trackingmethode. De Lachesis heeft Laser en de DeathAdder heeft Optisch. Over het algemeen werkt Optisch veel beter dan Laser, en de DeathAdder is ook nog eens 10 euro goedkoper.
Lol, ik ga weer over, na wat gebruikerservaringen gelezen te hebben. Het wordt de Razer DeathAdder, die er hetzelfde uitziet als de Lachesis, alleen dan zonder de twee knopjes achter het scrollwiel. Het verschil is de trackingmethode. De Lachesis heeft Laser en de DeathAdder heeft Optisch. Over het algemeen werkt Optisch veel beter dan Laser, en de DeathAdder is ook nog eens 10 euro goedkoper.
Citaat van William op 29 juli 2008, 19:12Nice Robin!
Waren ze duur ?
Calvin Klein is sowieso al duuuur..
Onn ;
Ik heb ook een zonnebril gekocht, vna Polaroid.
Nice Robin!
Waren ze duur ?
Calvin Klein is sowieso al duuuur..
Onn ;
Ik heb ook een zonnebril gekocht, vna Polaroid.
Citaat van William op 29 juli 2008, 19:32whahahah :2funny: Kunne idd ook lekker zitte, vriend van me , die heb D&G bril in kroatie gekocht, voor maar 10 euro!
whahahah :2funny: Kunne idd ook lekker zitte, vriend van me , die heb D&G bril in kroatie gekocht, voor maar 10 euro!
Citaat van William op 8 augustus 2008, 15:13gister deze helm gekocht:
alleen is die dan helemaal zwart , niet met die grijze dingen bovenop.
daarna heb ik deze scooter gekocht , zonder de spiegels uiteraard O0
[img width=600 height=401]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/08/08/1218206303-330.jpg
wat vinden jullie ervan? :peace:
gister deze helm gekocht:
alleen is die dan helemaal zwart , niet met die grijze dingen bovenop.
daarna heb ik deze scooter gekocht , zonder de spiegels uiteraard O0
[img width=600 height=401]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/08/08/1218206303-330.jpg
wat vinden jullie ervan? :peace: