do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 77 of 602Volgende

Da's een dijk van een foon als die het nog doet na een wasbeurt........

Het is niet eens 1 keer maar volgensmij 2 á 3 keer zelfs..  :redface:

Hetzelfde geldt voor m'n iPod.

Als je scooter nieuwer is dan het bouwjaar 1 januari 2007, heb je minstens de linkerspiegel nodig.

Na wat ik las kan de boete oplopen tot wel €50.

hmm.. das wel jammer dan. moet ik ff opletten dat hij de spiegels er wel bij doet :peace:

Mooie scrooter en mooie helm. Zelf heb ik nooit een scooter gehad, maar rij je een beetje relax. Ik zie ze soms langsschieten dat je denkt dat die dingen 90 rijden en die gasten erop denken ze dat ze god zijn tot je ze verderop in de berm ziet liggen. O0

hij gaat gewoon 45 km/h. zal em misschien 55 - 60 laten lopen , maar dat is het dan ook.  O0

ik ging voor 2de hands scooters kijken , en waren er genoeg bij die idd 90 km/h gingen. er was er zelfs 1 die 120! reed.. dan heb je elke week een boete op de mat :police:

maar we zullen zien of het wat is , ga em gebruiken voor school , anders zou ik er ook geen 1 nemen. O0

120? 120...!!!! voor een scooter. Dan zal de bouw wel zijn aangepast zoals de remmen etc. pffft dat is wel heel snel voor zo een apparaat :)

Heb laats op de scooter van een vriend van me gereden, trok 110. Ongelofelijk snel, trok het gas open in een woonwijk en schoot vooruit.  :buck:

Heb laats op de scooter van een vriend van me gereden, trok 110. Ongelofelijk snel, trok het gas open in een woonwijk en schoot vooruit.  :buck:

dat is niet normaal meer man. die scooters zijn daar toch niet voor gebouwd..  :buck:

Zo, ik heb een andere laptop gevonden. Deze is wel flink beter, maar ook flink duurder.

BTO 15C27+

P45 moederbord

T9400 CPU

9600M GT 512mb GDDR3 (GPU)

4GB ram

2GB TurboMem

320GB 7200rpm 16mb cache + shockprotection

1680x1050

9-cell batterij

dat is niet normaal meer man. die scooters zijn daar toch niet voor gebouwd..  :buck:

Zeker niet. Maarja, het geeft wel een kick natuurlijk.

tony-hawk-project-8-high.jpg

Zag hem staan voor 30, eindelijk weer is wat anders dan de standaard shooters/racegames.

Skate is ook maar 30 euro volgens mij.

VorigePage 77 of 602Volgende