Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Nobody op 7 maart 2021, 11:07
Met alle pijn en moeit toch nog ontvangen van DHL...er stond duidelijk op de verzenden adres label dat ik op nummertje 40 woont en in een appartement, en niet zo als de bezorger van DHL in een gewoon huis.....wat een ballentent is DHL toch
Met alle pijn en moeit toch nog ontvangen van DHL...er stond duidelijk op de verzenden adres label dat ik op nummertje 40 woont en in een appartement, en niet zo als de bezorger van DHL in een gewoon huis.....wat een ballentent is DHL toch
Citaat van William op 7 maart 2021, 11:41Me Ubiquiti router had de laatste paar dagen ineens keuren. Viel regelmatig uit en werd vrij warm (ook met nieuwe adapter). RMA aangemaakt en dat ding opgestuurd.
Heb geen garantie meer. Kreeg een mail dat de reparatiekosten zeer waarschijnlijk niet zullen opwegen tegen de kosten voor een nieuwe.
Daarom maar een Access Point en een PoE switch besteld.
Me Ubiquiti router had de laatste paar dagen ineens keuren. Viel regelmatig uit en werd vrij warm (ook met nieuwe adapter). RMA aangemaakt en dat ding opgestuurd.
Heb geen garantie meer. Kreeg een mail dat de reparatiekosten zeer waarschijnlijk niet zullen opwegen tegen de kosten voor een nieuwe.
Daarom maar een Access Point en een PoE switch besteld.
Citaat van William op 12 april 2021, 05:32Inderdaad, ziet er mooi uit.
De huidige bowls kun je uiteraard prima blijven gebruiken, omdat er navullingen zijn van de scheerzeepjes.
Inderdaad, ziet er mooi uit.
De huidige bowls kun je uiteraard prima blijven gebruiken, omdat er navullingen zijn van de scheerzeepjes.
Citaat van William op 23 april 2021, 12:45In pre-order: AirTag. Lijkt me wel een leuk ding. Altijd handig voor aan me sleutels. Die dingen ben ik nog wel eens kwijt.
Gelijk ook twee AirTag-sleutelhangers (silicone en leer) besteld bij Ali. Geen zin om voor de originele leren AirTag-sleutelhanger meer te betalen dan voor de AirTag zelf. 😛
In pre-order: AirTag. Lijkt me wel een leuk ding. Altijd handig voor aan me sleutels. Die dingen ben ik nog wel eens kwijt.
Gelijk ook twee AirTag-sleutelhangers (silicone en leer) besteld bij Ali. Geen zin om voor de originele leren AirTag-sleutelhanger meer te betalen dan voor de AirTag zelf. 😛
Citaat van William op 30 april 2021, 08:41Straks even pre-orderen. Toch eens kijken of de nieuwe Siri remote me (beter) gaat bevallen dan de huidige.
Straks even pre-orderen. Toch eens kijken of de nieuwe Siri remote me (beter) gaat bevallen dan de huidige.
Citaat van William op 4 mei 2021, 17:02Toch maar eens een externe SSD-schijf gekocht. Deze gaat me normale externe harde schijf vervangen.
Zal worden gebruikt om bootable back-ups op op te slaan.
Samsung T7 Touch portable ssd.
Toch maar eens een externe SSD-schijf gekocht. Deze gaat me normale externe harde schijf vervangen.
Zal worden gebruikt om bootable back-ups op op te slaan.
Samsung T7 Touch portable ssd.