Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Duken op 23 januari 2021, 15:19Ik heb deze TV gekocht in mei via een bol.com partner
https://tweakers.net/pricewatch/1402986/philips-50pus7304-zilver/specificaties/
Philips The One 50PUS7304/12 - 4K TV
Gekocht bij Glenntronics
1x € 499,00Wat voor OS wil je? Ik raad Android TV aan i.v.m. de software die je erbij kan zetten zoals Kodi. Dan ga ik ook even voor je neuzen.
Ik heb deze TV gekocht in mei via een bol.com partner
https://tweakers.net/pricewatch/1402986/philips-50pus7304-zilver/specificaties/
Philips The One 50PUS7304/12 - 4K TV
Gekocht bij Glenntronics
1x € 499,00
Wat voor OS wil je? Ik raad Android TV aan i.v.m. de software die je erbij kan zetten zoals Kodi. Dan ga ik ook even voor je neuzen.
Citaat van William op 23 januari 2021, 15:3615 minuten geleden zei Duken:Ik heb deze TV gekocht in mei via een bol.com partner
Maar is geen geld 😛 hoe zit het met de versnellingstijd van de beelden? bij voorbeeld bij sport, zijn de overgangen wel scherp?
15 minuten geleden zei Duken:Ik heb deze TV gekocht in mei via een bol.com partner
Maar is geen geld 😛 hoe zit het met de versnellingstijd van de beelden? bij voorbeeld bij sport, zijn de overgangen wel scherp?
Citaat van William op 31 januari 2021, 09:09Op 19-1-2021 om 10:33 zei Monkie:Apparaat helaas nog niet binnen. Gevalletje aanmelden om een mail bij voorraad te krijgen, en als je kijkt is 'ie alweer uitverkocht. Bij Philips zelf verwachten ze in april nieuwe leveringen te krijgen.
Bij Coolblue (waar ik hem wilde bestellen) dezelfde vraag uitstaan, maar ik vrees het ergste. Bovenstaande is er een uit de 4300-serie. Ook het duurdere model uit de 5400-serie hou ik in de gaten. Al is deze momenteel ook uitverkocht.
Op 19-1-2021 om 10:33 zei Monkie:
Apparaat helaas nog niet binnen. Gevalletje aanmelden om een mail bij voorraad te krijgen, en als je kijkt is 'ie alweer uitverkocht. Bij Philips zelf verwachten ze in april nieuwe leveringen te krijgen.
Bij Coolblue (waar ik hem wilde bestellen) dezelfde vraag uitstaan, maar ik vrees het ergste. Bovenstaande is er een uit de 4300-serie. Ook het duurdere model uit de 5400-serie hou ik in de gaten. Al is deze momenteel ook uitverkocht.
Citaat van William op 3 februari 2021, 17:114 uur geleden zei Duken:Dus nu nog even op de ouderwetse koffie? 😉
Postbode moet vanavond voor de deur staan. Samen met een aantal potjes van me favoriete scheercrèmes en aftershave balsem / gel.
4 uur geleden zei Duken:Dus nu nog even op de ouderwetse koffie? 😉
Postbode moet vanavond voor de deur staan. Samen met een aantal potjes van me favoriete scheercrèmes en aftershave balsem / gel.
Citaat van Meh Meh op 19 februari 2021, 10:50Draadloos is meestal beter. Ik hou niet van snoeren.
Hoelang gaan die accu's mee voordat je ze moet opladen?
Draadloos is meestal beter. Ik hou niet van snoeren.
Hoelang gaan die accu's mee voordat je ze moet opladen?
Citaat van Duken op 19 februari 2021, 11:1422 minuten geleden zei Meh Meh:Hoelang gaan die accu's mee voordat je ze moet opladen?
Ze zeggen een jaar, dus ik ga uit van 180 dagen. 2x per jaar opladen, de reviews geven wel een jaar aan. Ik zal hem vast weer op mega mode hebben staan dat hij sneller batterijen slurpt. Maar dat weten we over 180 dagen.
22 minuten geleden zei Meh Meh:Hoelang gaan die accu's mee voordat je ze moet opladen?
Ze zeggen een jaar, dus ik ga uit van 180 dagen. 2x per jaar opladen, de reviews geven wel een jaar aan. Ik zal hem vast weer op mega mode hebben staan dat hij sneller batterijen slurpt. Maar dat weten we over 180 dagen.
Citaat van Meh Meh op 19 februari 2021, 21:22Dat klinkt fantastisch, als je er maar 2 keer per jaar hoeft om te kijken. De beveiliging van je huis is een goede investering.
Zou mooi zijn als je de beelden naar de cloud streamt, als er dan wat met de camera's gebeurd, dan heb je de beelden nog.
Dat klinkt fantastisch, als je er maar 2 keer per jaar hoeft om te kijken. De beveiliging van je huis is een goede investering.
Zou mooi zijn als je de beelden naar de cloud streamt, als er dan wat met de camera's gebeurd, dan heb je de beelden nog.