Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Duken op 31 december 2020, 10:504 minuten geleden zei Meh Meh:maar die idioten hebben serveren dat prachtige stukje vlees nu ineens met slagroom en aangebakken smarties. Ik ga de game nu verwijderen, erg jammer. Veel nut heeft het niet maar ik ga her en der wat recenties achterlaten.
HAHAHAHA Quote van het jaar
4 minuten geleden zei Meh Meh:maar die idioten hebben serveren dat prachtige stukje vlees nu ineens met slagroom en aangebakken smarties. Ik ga de game nu verwijderen, erg jammer. Veel nut heeft het niet maar ik ga her en der wat recenties achterlaten.
HAHAHAHA Quote van het jaar
Citaat van Meh Meh op 3 januari 2021, 13:05
Vorige week gekocht, een airfryer. Beste volgens Kieskeurig 2019. Doet het uitstekend, voor €49,99 bij Bol.com
Vorige week gekocht, een airfryer. Beste volgens Kieskeurig 2019. Doet het uitstekend, voor €49,99 bij Bol.com
Citaat van zomersla op 3 januari 2021, 13:09Zojuist zei Meh Meh:
Dat is een goede koop, heb hem ook. Tip: pan wel diect schoonmaken na gebruik ( liefs in een vaatwasser) laatste heb ik niet. Want anders bakt het snel aan, wat je niet meer schoon krijgt omdat het er dan inbrand.
Zojuist zei Meh Meh:
Dat is een goede koop, heb hem ook. Tip: pan wel diect schoonmaken na gebruik ( liefs in een vaatwasser) laatste heb ik niet. Want anders bakt het snel aan, wat je niet meer schoon krijgt omdat het er dan inbrand.
Citaat van William op 19 januari 2021, 09:33
Ook wat schoonmaak spullen erbij besteld (Kalk- en waterfilter, ontkalker, ontvettingstabletten en schoonmaakpoeder voor melkdoorloopsysteem)
Ook wat schoonmaak spullen erbij besteld (Kalk- en waterfilter, ontkalker, ontvettingstabletten en schoonmaakpoeder voor melkdoorloopsysteem)
Citaat van Meh Meh op 19 januari 2021, 11:27Ziet er goed uit. Ik zit eraan te denken om een nieuwe TV te kopen. Misschien staat ie binnenkort hier.
Ziet er goed uit. Ik zit eraan te denken om een nieuwe TV te kopen. Misschien staat ie binnenkort hier.
Citaat van Duken op 19 januari 2021, 18:07Mooie mooie koffie unit! Beetje verwennen in deze tijden mag ook wel
![]()
wat voor TV zoek je @Meh Meh?
Mooie mooie koffie unit! Beetje verwennen in deze tijden mag ook wel
Citaat van Meh Meh op 22 januari 2021, 10:31Op 19-1-2021 om 19:07 zei Duken:Mooie mooie koffie unit! Beetje verwennen in deze tijden mag ook wel
![]()
Ik ben er nog niet helemaal uit. Denk dat ik nog een maandje wacht.
De TV die ik zoek: tot €800, ''55 inch, 4K, SmartTV, met minimaal 60 Hertz, liefst 100 Hertz. Belangrijkste, de reviews moeten positief zijn.
Op 19-1-2021 om 19:07 zei Duken:Mooie mooie koffie unit! Beetje verwennen in deze tijden mag ook wel
![]()
Ik ben er nog niet helemaal uit. Denk dat ik nog een maandje wacht.
De TV die ik zoek: tot €800, ''55 inch, 4K, SmartTV, met minimaal 60 Hertz, liefst 100 Hertz. Belangrijkste, de reviews moeten positief zijn.