do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 590 of 602Volgende
4 minuten geleden zei Meh Meh:

maar die idioten hebben serveren dat prachtige stukje vlees nu ineens met slagroom en aangebakken smarties. Ik ga de game nu verwijderen, erg jammer. Veel nut heeft het niet maar ik ga her en der wat recenties achterlaten.

HAHAHAHA Quote van het jaar :D

Middag Allemaal :D

Schijven komen aankomende week binnen.

67cdceb9-1a0d-49b7-b6e2-515f7f90576b_1.4

550x458.jpg

Vorige week gekocht, een airfryer. Beste volgens Kieskeurig 2019. Doet het uitstekend, voor €49,99 bij Bol.com

Zojuist zei Meh Meh:

550x458.jpg

Vorige week gekocht, een airfryer. Beste volgens Kieskeurig 2019. Doet het uitstekend, voor €49,99 bij Bol.com

Dat is een goede koop, heb hem ook. Tip: pan wel diect schoonmaken na gebruik ( liefs in een vaatwasser)  laatste heb ik niet. Want anders bakt het snel aan, wat je niet meer schoon krijgt omdat het er dan inbrand.

Bedankt voor je advies @bruchlee Ik gooi er alleen gras in, dat bakt maar zelden aan.

spacer.png

Ook wat schoonmaak spullen erbij besteld (Kalk- en waterfilter, ontkalker, ontvettingstabletten en schoonmaakpoeder voor melkdoorloopsysteem)

Ziet er goed uit. Ik zit eraan te denken om een nieuwe TV te kopen. Misschien staat ie binnenkort hier.

Mooie mooie koffie unit! Beetje verwennen in deze tijden mag ook wel :)

wat voor TV zoek je @Meh Meh

Op 19-1-2021 om 19:07 zei Duken:

Mooie mooie koffie unit! Beetje verwennen in deze tijden mag ook wel :)

wat voor TV zoek je @Meh Meh

Ik ben er nog niet helemaal uit. Denk dat ik nog een maandje wacht.

De TV die ik zoek: tot €800, ''55 inch, 4K, SmartTV, met minimaal 60 Hertz, liefst 100 Hertz. Belangrijkste, de reviews moeten positief zijn.

VorigePage 590 of 602Volgende