Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Meh Meh op 4 mei 2021, 19:37In de laatste 2 weken gekocht. O.a. i.v.m. een verhuizing.
Om mijn kop kaal te scheren...
Verzwaringsdeken, even wennen, slaapt lekker.
Over de Google Nest mini open ik binnenkort een topic. Het enige wat dat ding lijkt te kunnen is betaald muziek afspelen via Snotify en Youtube Premium... Ik zal wel iets missen.
In de laatste 2 weken gekocht. O.a. i.v.m. een verhuizing.
Om mijn kop kaal te scheren...
Verzwaringsdeken, even wennen, slaapt lekker.
Over de Google Nest mini open ik binnenkort een topic. Het enige wat dat ding lijkt te kunnen is betaald muziek afspelen via Snotify en Youtube Premium... Ik zal wel iets missen.
Citaat van zomersla op 5 mei 2021, 10:37Op 29-4-2021 om 08:49 zei Nobody:Ben ook ze online gaan kopen, zitten als pantoffels, had dit jaren eerder moeten kopen op mijn oude dag
Op 29-4-2021 om 08:49 zei Nobody:
Ben ook ze online gaan kopen, zitten als pantoffels, had dit jaren eerder moeten kopen op mijn oude dag
Citaat van William op 15 mei 2021, 07:45Tijdje geleden een licentie aangeschaft voor
Geweldige app. Heeft hier Time Machine vervangen.
Tijdje geleden een licentie aangeschaft voor
Geweldige app. Heeft hier Time Machine vervangen.
Citaat van Duken op 17 mei 2021, 11:46Voor 2.72 gekocht.... omdat mijn vrouw op een nood toestel werkt (nexus 5) en de microsim toch moest passen
![]()
Voor 2.72 gekocht.... omdat mijn vrouw op een nood toestel werkt (nexus 5) en de microsim toch moest passen
Citaat van William op 27 mei 2021, 17:18ATA-boxje inmiddels besteld. Van het weekend de boel even instellen en dan gaat het testen van Cheapconnect beginnen.
ATA-boxje inmiddels besteld. Van het weekend de boel even instellen en dan gaat het testen van Cheapconnect beginnen.
Citaat van Meh Meh op 28 mei 2021, 12:49
Hier heb ik er tien van gekocht... Was het maar zo. Ik zou er zo graag eentje willen hebben. Dit is de meest winstgevende ASIC miner, een Antminer E9 (3Gh). Na stroomaftrek hou je nog €170,- per dag over. Stel dat je er 10 had, gewoon op zolder. Dan verdien je €1700,- per dag. 🤪
Hier heb ik er tien van gekocht... Was het maar zo. Ik zou er zo graag eentje willen hebben. Dit is de meest winstgevende ASIC miner, een Antminer E9 (3Gh). Na stroomaftrek hou je nog €170,- per dag over. Stel dat je er 10 had, gewoon op zolder. Dan verdien je €1700,- per dag. 🤪
Citaat van Duken op 5 juni 2021, 05:34Schapenhek 👍 na drie weken wachten is gisteren het schapenhek binnengekomen. Door gaan we vandaag tussen de buien door plaatsen. Dan kunnen de kids en de hond niet zomaar de weg oversteken.
Schapenhek 👍 na drie weken wachten is gisteren het schapenhek binnengekomen. Door gaan we vandaag tussen de buien door plaatsen. Dan kunnen de kids en de hond niet zomaar de weg oversteken.
Citaat van William op 11 juli 2021, 17:14Na 2 maanden besloten om nog een externe SSD (zie boven) aan te schaffen. Bevalt me prima voor de back-ups. Gaat wederom een normale externe harde schijf vervangen.
Na 2 maanden besloten om nog een externe SSD (zie boven) aan te schaffen. Bevalt me prima voor de back-ups. Gaat wederom een normale externe harde schijf vervangen.