do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 593 of 602Volgende

In de laatste 2 weken gekocht. O.a. i.v.m. een verhuizing.

550x551.jpg

497x840.jpg

550x521.jpg

550x550.jpg
Om mijn kop kaal te scheren...

550x534.jpg

Verzwaringsdeken, even wennen, slaapt lekker.

550x619.jpg

Over de Google Nest mini open ik binnenkort een topic. Het enige wat dat ding lijkt te kunnen is betaald muziek afspelen via Snotify en Youtube Premium... Ik zal wel iets missen.

Op 29-4-2021 om 08:49 zei Nobody:

Heb me voeten eens verwend met het kopen Skechers :

spacer.png

Ze zitten geweldig aan me voeten :D

Ben ook ze online  gaan kopen, zitten als pantoffels, had dit jaren eerder moeten kopen op mijn oude dagspacer.png

Oude zomersla draagt schoenen? :D

Tijdje geleden een licentie aangeschaft voor 

ccc.png

Geweldige app. Heeft hier Time Machine vervangen.

Voor 2.72 gekocht.... omdat mijn vrouw op een nood toestel werkt (nexus 5) en de microsim toch moest passen :) 

NISGAV Micro sim en nano sim adapters set + Sim Ejector Pin

ATA-boxje inmiddels besteld. Van het weekend de boel even instellen en dan gaat het testen van Cheapconnect beginnen.

ht801-1.jpg&f=1&nofb=1

dnbzmcs7ng2ucxgximwz.png

Hier heb ik er tien van gekocht... Was het maar zo. Ik zou er zo graag eentje willen hebben. Dit is de meest winstgevende ASIC miner, een Antminer E9 (3Gh). Na stroomaftrek hou je nog €170,- per dag over. Stel dat je er 10 had, gewoon op zolder. Dan verdien je €1700,- per dag. 🤪

Schapenhek 👍 na drie weken wachten is gisteren het schapenhek binnengekomen. Door gaan we vandaag tussen de buien door plaatsen. Dan kunnen de kids en de hond niet zomaar de weg oversteken. 

Geitenhekken zijn beter!

Na 2 maanden besloten om nog een externe SSD (zie boven) aan te schaffen. Bevalt me prima voor de back-ups. Gaat wederom een normale externe harde schijf vervangen.

2826813_fbbc4908b199.jpg&f=1&nofb=1

VorigePage 593 of 602Volgende