wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 575 of 602Volgende

760371?height=390&width=422

2000572491.jpeg

nintendo-switch-unpatchable-exploit-hack

@Sempiternal goed je weer te zien! Kom je zomaar even binnenvallen na 6 maanden :)

Geweldige videokaart! Een switch heb ik hier ook, speel nu weer splatoon. Even zon nu en dan een potje op de bank. Zaterdag komt Labo binnen voor mijn zoontje. Dat vind ik ook leuk Screenshot_20180426-220511.png ?

Splatoon heb ik ook laatst gekocht, maar op dit moment vooral aan het genieten van Mario Kart 8. Heerlijk apparaat zeg, ook vooral leuk hoe je gemakkelijk met zijn 2en of meer kan gaan spelen.

Ik zou graag een keer met meerdere switchen willen gamen. Helaas hebben geen van de vrienden van mijn zoontje nog een switch. Grrr, wil het gewoon zien werken met lokale multiplayer.

Wolvenstein ziet er trouwens goed uit op. De switch.

Afbeeldingsresultaat voor asus rampage vi extreme

https://tweakers.net/pricewatch/923753/asus-rog-rampage-vi-extreme.html

Afbeeldingsresultaat voor core i9 7920x

https://tweakers.net/product/681679/intel-core-i9-7920x/ met delid en liquid metal.

Afbeeldingsresultaat voor 960pro 1tb

Afbeeldingsresultaat voor hx1000 v2

Adressable RGB strip van Aliexpress

Afbeeldingsresultaat voor addressable rgb strip

Dat zijn de onderdelen van een zeer sexy systeem, @Sempiternal
Ga je zelf een systeem in elkaar zetten? :)

Deze is al in elkaar gezet (zelf gedaan). De i9 draait op alle 12 cores 4.6Ghz. 

20180520_223600.jpg

Ik ben maar zelden jaloers... 😐
Buitengewoon mooi systeem!

Jeetje.... Dat is wel heel erg mooi. Pfff 12 cores op 4.6ghz . Damn ik ook jaloers 🥠 vet!

Zeker een mooi systeem waar ik er blij mee ben. Komt bijna in de buurt van mijn droom systeem. Alleen nog een case met tempered glass te gaan (de nieuwe Lian Li PC 011 Dynamic) en RGB fans. 

VorigePage 575 of 602Volgende