wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 576 of 602Volgende

Iets leuks voor de kids ;) mag papa bouwen...

Lego!

Afbeeldingsresultaat voor lego fantastic beasts suitcase

oude auto afgeschreven, kosten voor apk waren hoger dan wat ik hem waard vond. dus toch maar gekozen voor private lease.

2018-09-12 19.56.32.jpg

Tof ding, Suzuki toch? :proost:

Ik wil ook een keer kijken naar priVate lease. Betaal met nu scheel aan een oude auto waar ik een lening op hebt die heel veel stil staat... 

@Dukenbeetje late reactie misschien, ja is een suzuki. ik heb jaren in een oud barrel gereden  waar steeds meer kapot aan ging en qua verbruik was hij ook niet zo zuinig. dus toen de kosten teveel opliepen heb ik bijna een jaar lopen nadenken of ik nou wel of geen private lease zou nemen. Een lening heb ik ook nog aan zitten denken, dan zou ik minder betalen per maand qua financiering maar dan komen er wel gewoon alle andere kosten bij die nu in het pakket zitten, zoals belasting, apk, onderhoud pechhulp  en verzekering. nu betaal ik alleen benzine en verkeersboetes en net zoals een gewone verzekering een stukje eigen risico bij schade.

Het is een leuke, degelijke auto die niet te achterlijk duur is.

soms heb je weleens van die nerd verzamelingen.

2018-10-02 17.52.05.jpg

Waauuew!!! Super vet, gelijk het This is Spartaaaaa gevoel :)

Hier beginnen ook de spullen langzaam binnen te druppelen. Een waar pakjesfestijn.

3x Blitzwolf smart socket.

1525427700_26.jpg

3x Yeelight Led Buld white.

Xiaomi-Yeelight-LED-white.jpg&f=1

Setje Nintendo Switch wheels.

1501635929905245145.jpg

En voor een kennis: Redmi Note 5 (binnen inmiddels), hoesje en screenprotector.

ik heb alleen een grotere kast nodig, hij past nog niet tussen de rest van de collectibles vanwege ruimte gebrek.

Heb je een foto van je collectie @snowboardsissy? Ik ga zelf graag strip en game winkels binnen. Vind die beelden altijd erg tof. 

Ik heb deze voor mijn vrouw gekocht, iets minder stoer ;)

51A3+rx+bLL._SX342_.jpg

VorigePage 576 of 602Volgende