do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 574 of 602Volgende

Een van de 4 pakketjes die vandaag zijn afgeleverd op het postkantoor. Na een kleine 5 dagen was dit pakketje al binnen vanuit China. Soms verbaas ik me daarover. 
Ik had al een oplader van Nitecore alleen dan een ander model. Prima spul. Maar ik ben dat ding kwijt. Ik heb me eigen de *** lopen zoeken, maar kan hem niet vinden.

Daarom maar een nieuwe besteld. Mocht ik de huidige oplader ooit nog vinden, dan heb ik er 2. :P

SC4_EN.jpg

Google home gekocht bij de rare webshop  eGlobal Central. Ding kost 96 euro maar wel via PayPal. Geld terug kan altijd nog, maar ze zijn echter een stuk goedkoper als andere shops. Ik wil hem hebben :)

3 uur geleden zei Duken:

Google home gekocht bij de rare webshop  eGlobal Central. Ding kost 96 euro maar wel via PayPal. Geld terug kan altijd nog, maar ze zijn echter een stuk goedkoper als andere shops. Ik wil hem hebben :)

Leuke website, lijkt inderdaad goedkoper.
Heb je een US versie van Google Home gekocht? Wat is, afgezien van de stekker, het verschil met een EU versie als die al bestaat? 

Jeetje, dat is inderdaad goedkoop.  De website ken ik zelf ook niet. Altijd slim om dan via Paypal te betalen. Ben benieuwd naar je ervaring met Google Home. :)

Hoera!!!! De Google home is binnen.

Mijn vrouw vind hem vreselijk hahah zegt dat het best idioot klinkt. Je kan toch ook via je telefoon je muziek opzetten.... 

Moet nog wat leuks verzinnen zodat ze hem ook gebruikt. Maar ja, komt wel een goed geluid uit. En de kinderen roepen de hele tijd okay Google play Roadrunner on YouTube

Geen beamer, Google Home is vreselijk, misschien ben ik toch nog niet zo slecht af als ongewenst vrijgezel.

Google Home en andere virtuele assistenten zijn de toekomst, net zoals VR. Maar het staat volgens mij nog iets in de kinderschoenen.

Mooi dat 'ie binnen is. 'Okay Google, give me a beer'  kan 'ie dat ook al? :P

Een fijne dag allemaal. :D

5 uur geleden zei Meh Meh:

Een fijne dag allemaal. :D

Verkeerde topic :P:P

He... das vaag. :ermm: Ik wens jullie toch allemaal een fijne dag toe. :D

VorigePage 574 of 602Volgende