Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Zombymario op 9 augustus 2013, 11:56Aaaand a lifetime ban for you:lol:
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ik ben mod, dus..............
Aaaand a lifetime ban for you:lol:
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ik ben mod, dus..............
Citaat van Zombymario op 9 augustus 2013, 20:10Machtsmisbruik!!! ❗ ❗
Misschien
Verstuurd vanaf mijn Xenta TAB10-201 met Tapatalk 4
Machtsmisbruik!!! ❗ ❗
Misschien
Verstuurd vanaf mijn Xenta TAB10-201 met Tapatalk 4
Citaat van Zombymario op 14 augustus 2013, 20:47Saints Row 4 voor de Xbox 360 net even gepre-orderd, even een zoethoudertje voor het laatste stukje wachten voor GTA V
Saints Row 4 voor de Xbox 360 net even gepre-orderd, even een zoethoudertje voor het laatste stukje wachten voor GTA V
Citaat van Wous op 16 augustus 2013, 15:07Ik zou zo nog steeds een abonnement op de Donald Duck nemen! Blijven leuke verhalen! Al die jaren nog nooit hetzelfde verhaal gemaakt, ik vind het maar knap haha!
Ik zou zo nog steeds een abonnement op de Donald Duck nemen! Blijven leuke verhalen! Al die jaren nog nooit hetzelfde verhaal gemaakt, ik vind het maar knap haha!
Citaat van Marciej123 op 17 augustus 2013, 09:31mijn moeder heeft iets meer als een jaar terug mijn Donald Duck Abonnement opgezegd..
Gelukkig heeft een maat van me nog steeds een abonnement dus ik lees daar af en toe
mijn moeder heeft iets meer als een jaar terug mijn Donald Duck Abonnement opgezegd..
Gelukkig heeft een maat van me nog steeds een abonnement dus ik lees daar af en toe