Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Zombymario op 3 augustus 2013, 13:56Ik vind €55 voor een spel ook te duur, misschien niet voor gta
Verstuurd van mijn CTP828
Ik vind €55 voor een spel ook te duur, misschien niet voor gta
Verstuurd van mijn CTP828
Citaat van Zombymario op 7 augustus 2013, 09:27Met de folders die ik loop kan je punten opbouwen en wat kopen in een soort webwinkel. In november van dit jaar gaat die dicht, en ik had nog zo 16000 punten dus maar deze even besteld:
Een CRESTA CTP828, misschien geen Samsung Galaxy Tab 10.0 of iPad kwaliteit, maar ik moet toch wat met die 16000 punten, en het zou zonde zijn om die verloren te laten gaan.
Ik heb toen ik deze kreeg niet alleen dit gekregen, ik wou het een beetje geheim houden want misschien was die al weg voordat ik er wat leuks mee kon doen maar toen ik deze tablet bestelde, kreeg ik er nog 1 voor niks bij! Foutje van de winkel in mijn voordeel
Maar ik heb niks meer gehoord, dus ik ga deze denk ik maar dus gebruiken die ik erbij kreeg:
Dus nog een tablet voor niks, heb hem meteen geroot
En nu heb ik er dus 2, die cresta van 7 inch en nu die Yarvik van 10 inch
Met de folders die ik loop kan je punten opbouwen en wat kopen in een soort webwinkel. In november van dit jaar gaat die dicht, en ik had nog zo 16000 punten dus maar deze even besteld:
Een CRESTA CTP828, misschien geen Samsung Galaxy Tab 10.0 of iPad kwaliteit, maar ik moet toch wat met die 16000 punten, en het zou zonde zijn om die verloren te laten gaan.
Ik heb toen ik deze kreeg niet alleen dit gekregen, ik wou het een beetje geheim houden want misschien was die al weg voordat ik er wat leuks mee kon doen maar toen ik deze tablet bestelde, kreeg ik er nog 1 voor niks bij! Foutje van de winkel in mijn voordeel
Maar ik heb niks meer gehoord, dus ik ga deze denk ik maar dus gebruiken die ik erbij kreeg:
Dus nog een tablet voor niks, heb hem meteen geroot En nu heb ik er dus 2, die cresta van 7 inch en nu die Yarvik van 10 inch
Citaat van Zombymario op 7 augustus 2013, 14:45Mwa, misschien weggeven
Mwa, misschien weggeven
Citaat van William op 7 augustus 2013, 18:24Sinds enkele uurtjes geleden ben ik de (zeer) trotse eigenaar van de ASUS MX239H.
Nu ik een vakantiejob heb en aardig wat geld verdiend heb, vond ik het eens tijd mijn vierkant 19" monitor te vervangen. Omdat ik vaak op mijn Microsoft Surface RT werk werd ik zot van de lage resolutie op mijn monitor. Nu staat hier dus een mooie 23" Full HD monitor met een PRACHTIG beeld!
Morgen volgt er misschien nog een zelf genomen foto.
Sinds enkele uurtjes geleden ben ik de (zeer) trotse eigenaar van de ASUS MX239H.
Nu ik een vakantiejob heb en aardig wat geld verdiend heb, vond ik het eens tijd mijn vierkant 19" monitor te vervangen. Omdat ik vaak op mijn Microsoft Surface RT werk werd ik zot van de lage resolutie op mijn monitor. Nu staat hier dus een mooie 23" Full HD monitor met een PRACHTIG beeld!
Morgen volgt er misschien nog een zelf genomen foto.
Citaat van Duken op 8 augustus 2013, 09:39Mooi mooi!
Ik krijg één deze dagen mijn Interactieve HD recorder van Ziggo
Leuk naast mijn MCE mediacenter
Mooi mooi!
Ik krijg één deze dagen mijn Interactieve HD recorder van Ziggo
Leuk naast mijn MCE mediacenter
Citaat van shadowwatch op 8 augustus 2013, 11:35@zomby
Ik wil hem wel van je overnemen
Wil graag een tablet inbouwen in mijn amp rack
Als je bereid bent hem te verkopen hoor ik t wel.
@zomby
Ik wil hem wel van je overnemen
Wil graag een tablet inbouwen in mijn amp rack
Als je bereid bent hem te verkopen hoor ik t wel.
Citaat van Zombymario op 8 augustus 2013, 17:08Op Duken?Sorry, helaas niet
Verstuurd vanaf mijn Xenta TAB10-201 met Tapatalk 4
Op Duken?
Sorry, helaas niet
Citaat van Freddytje op 8 augustus 2013, 17:13Sorry, helaas niet
Aaaand a lifetime ban for you:lol:
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sorry, helaas niet
Aaaand a lifetime ban for you:lol: