Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Wous op 20 juli 2013, 12:27
Bluetooth toetsenbord bij de action gehaald voor 15 euro. Kan op alle bluetooth capable apparaten, ook tablets, pc's en telefoons!
Zie dat maar eens voor 15 euro ergens anders te krijgen
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Bluetooth toetsenbord bij de action gehaald voor 15 euro. Kan op alle bluetooth capable apparaten, ook tablets, pc's en telefoons!
Zie dat maar eens voor 15 euro ergens anders te krijgen
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Citaat van Freddytje op 20 juli 2013, 12:51Ja action is zo slecht nog niet. Ben wel benieuwd hoe lang die het volhoud. Kwaliteit wel goed?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ja action is zo slecht nog niet. Ben wel benieuwd hoe lang die het volhoud. Kwaliteit wel goed?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Wous op 20 juli 2013, 15:31Kwaliteit is zeker goed. Alsof het de echte is van Apple. Alleen dan zonder het perfecte design en Apple layout. Fijn whatsappen op mn telefoon met het toetsenbord aangesloten.
Kwaliteit is zeker goed. Alsof het de echte is van Apple. Alleen dan zonder het perfecte design en Apple layout. Fijn whatsappen op mn telefoon met het toetsenbord aangesloten.
Citaat van Duken op 22 juli 2013, 06:4815 euro, lachen.
Dat zijn nou echt leuke prijzen. Anders kosten ze rustig 70 euro... Alleen dat blauw logo staat wat goedkoop. Maar verder mooi keyboard
15 euro, lachen.
Dat zijn nou echt leuke prijzen. Anders kosten ze rustig 70 euro... Alleen dat blauw logo staat wat goedkoop. Maar verder mooi keyboard
Citaat van Zombymario op 24 juli 2013, 09:55Met de folders die ik loop kan je punten opbouwen en wat kopen in een soort webwinkel. In november van dit jaar gaat die dicht, en ik had nog zo 16000 punten dus maar deze even besteld:
Een CRESTA CTP828, misschien geen Samsung Galaxy Tab 10.0 of iPad kwaliteit, maar ik moet toch wat met die 16000 punten, en het zou zonde zijn om die verloren te laten gaan.
Met de folders die ik loop kan je punten opbouwen en wat kopen in een soort webwinkel. In november van dit jaar gaat die dicht, en ik had nog zo 16000 punten dus maar deze even besteld:
Een CRESTA CTP828, misschien geen Samsung Galaxy Tab 10.0 of iPad kwaliteit, maar ik moet toch wat met die 16000 punten, en het zou zonde zijn om die verloren te laten gaan.
Citaat van Zombymario op 25 juli 2013, 20:09Ja, ik heb hem binnen, wat een werk om hem te rooten
. Maar is gelukt
Ja, ik heb hem binnen, wat een werk om hem te rooten . Maar is gelukt
Citaat van William op 2 augustus 2013, 15:16Vandaag SSX gekocht voor €15 (USED) in Game Mania! Ik wou het spel al lang, maar wou er geen €65 aan geven.
Vandaag SSX gekocht voor €15 (USED) in Game Mania! Ik wou het spel al lang, maar wou er geen €65 aan geven.
Citaat van Farid. op 3 augustus 2013, 00:43Vandaag SSX gekocht voor €15 (USED) in Game Mania! Ik wou het spel al lang, maar wou er geen €65 aan geven.Ik betaal nooit dan meer als 55 euro voor een nieuwe game, weet niet hoe je aan die 65 komt?
Vandaag SSX gekocht voor €15 (USED) in Game Mania! Ik wou het spel al lang, maar wou er geen €65 aan geven.
Ik betaal nooit dan meer als 55 euro voor een nieuwe game, weet niet hoe je aan die 65 komt?
Citaat van William op 3 augustus 2013, 09:21Misschien is dat het verschil tussen België en Nederland. Bij ons komen nieuwe games altijd uit aan een (veel te hoge) prijs van €65
EDIT: Even nagekeken en België is inderdaad duurder
Misschien is dat het verschil tussen België en Nederland. Bij ons komen nieuwe games altijd uit aan een (veel te hoge) prijs van €65
EDIT: Even nagekeken en België is inderdaad duurder