vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 541 of 602Volgende

eda2u3y2.jpg

Bluetooth toetsenbord bij de action gehaald voor 15 euro. Kan op alle bluetooth capable apparaten, ook tablets, pc's en telefoons!

Zie dat maar eens voor 15 euro ergens anders te krijgen

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Ja action is zo slecht nog niet. Ben wel benieuwd hoe lang die het volhoud. Kwaliteit wel goed?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Kwaliteit is zeker goed. Alsof het de echte is van Apple. Alleen dan zonder het perfecte design en Apple layout. Fijn whatsappen op mn telefoon met het toetsenbord aangesloten.

15 euro, lachen.

Dat zijn nou echt leuke prijzen. Anders kosten ze rustig 70 euro... Alleen dat blauw logo staat wat goedkoop. Maar verder mooi keyboard

Met de folders die ik loop kan je punten opbouwen en wat kopen in een soort webwinkel. In november van dit jaar gaat die dicht, en ik had nog zo 16000 punten dus maar deze even besteld:

0e45fbc1b89c109518a0ecc41b06089b.jpg

Een CRESTA CTP828, misschien geen Samsung Galaxy Tab 10.0 of iPad kwaliteit, maar ik moet toch wat met die 16000 punten, en het zou zonde zijn om die verloren te laten gaan. :P

Toffe actie van je werkgever en een erg leuk cadeau! :D

Ja, ik heb hem binnen, wat een werk om hem te rooten :P. Maar is gelukt :D

Vandaag SSX gekocht voor €15 (USED) in Game Mania! Ik wou het spel al lang, maar wou er geen €65 aan geven. 20790SSX.jpg

Vandaag SSX gekocht voor €15 (USED) in Game Mania! Ik wou het spel al lang, maar wou er geen €65 aan geven. 20790SSX.jpg

Ik betaal nooit dan meer als 55 euro voor een nieuwe game, weet niet hoe je aan die 65 komt?

Misschien is dat het verschil tussen België en Nederland. Bij ons komen nieuwe games altijd uit aan een (veel te hoge) prijs van €65

EDIT: Even nagekeken en België is inderdaad duurder :(

VorigePage 541 of 602Volgende