do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 544 of 602Volgende

True true, Donald Duck is nog met zijn verhalen ook altijd actueel. Ik lees ze altijd als ze ergens liggen. Bijvoorbeeld in wachtkamers. Heerlijke strip.

Haha true, donald duck blijft geniaal!

Ik heb vanochtend 2 games gekocht waarin ik allebei heel veel zin heb om ze te gaan spelen :D :

1004004011187773.jpg

EN:

1004004012214306.jpg

Tja twee toppers van vorigjaar, daar kan wat uren in zitten ;)

Die twee wil ik ook altijd nog eens kopen, dus... Heb je ze toevallig nog voordelig ergens gekocht?

Die twee wil ik ook altijd nog eens kopen, dus... Heb je ze toevallig nog voordelig ergens gekocht?

Weet niet of je een PS3 hebt maar: http://www.gamed.nl/view/107166

@THWIT

Ik denk dat je ze ergens anders wel goedkoper kan krijgen, maar ik heb ze allebei via Bol besteld, 30p/s.

Ik vind ze dat wel waard, in die spellen kun je aardig wat tijd stoppen. ;)

Anders kijk je even op http://www.budgetgaming.nl/ ;)

Thanks voor de tips!

No problem! ;)

post-61287-0-94549900-1380124190_thumb.j

• Raspberry Pi
  • RFID reader
  • 5 RFID kaartjes
  • Jumper wires
  • Breadboard
  • RC Switch

Alleen vergeten om female jumper wires te kopen, daarom dus een even oude GPIO kabel erbij gepakt. Morgen komt er een 434 mhz transmitter binnen zodat de raspberry de Switch kan bedienen.

Hier valt genoeg leuks mee te doen!

Iemand nog speciale ideeën hiervoor? Ik zat te denken aan het aan/uitschakelen van lampen dmv je smartphone of RFID pasje.

heb in de afgelopen 2 weken weer 2 pakketjes uit amerika gekregen :D

het verzenden gaat erop vooruit. andere keren minimaal 3 weken moeten wachten, de afgelopen 2 keer binnen 1 week binnen en geen importkosten.

SMD CC-1 voor het afstellen van frequenties op versterkers. met handtekening van steve meade.

tcyb.jpg

75fh.jpg

had een paar lugs erbij besteld van een vriend die ik nodig had voor mijn 1/0gauge maar ze waren te klein dus die komen nu van andere amerikaanse vriend binnen, hopelijk deze week nog.

07ck.jpg

dan heb ik nog 4 reducers besteld die had ik nodig om mijn 1/0gauge kabels in de 4gauge aansluiting te krijgen van de versterker.

0le7.jpg

cop.JPG

bef8.jpg

VorigePage 544 of 602Volgende