do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 538 of 602Volgende

De koopjes :) Wij Belgen noemen het solden

Rare jongens, die Belgen..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Solden.....

Weer een wijze les vandaag :)

Nieuwe laptop gekocht, voornamelijk voor alle simpele taken. Mijn HD 7970 zit nog lekker in mijn desktop voor games :)

2eyl4p3.jpg

Toch maar eens gewaagt, een Apple computer. De eerste keer dat ik een Apple computer heb aangeschaft. Moet zeggen dat veel dingen erg fijn werken, zoals alle gestures in combinatie met het touchpad. Ook de batterijduur, is echt geweldig:

http://tweakers.net/...n-de-lucht.html

Het is de 2013-editie, met studentenkorting en back-2-school actie heb ik er een stuk minder voor betaald :) Wordt veel gebruikt voor school en reizen. Via VirtualBox heb ik Windows 8.1 draaien zodat ik Office 365 kan gebruiken. Het is jammer dat op Apple het 2013-office pakket niet bestaat. Pages en Office 2011 komt niet in de buurt.

Ben er erg blij mee :)

ik heb eindelijk mijn speaker kabels binnen.

en damn het is waar wat iedereen altijd over het merk zegt, echt fantastische producten

j8ut.jpg

4ga wire

8qb0.jpg

cx6.JPG

8ga speaker wire.

uc0q.jpg

ook heb ik nog 1/0 ga gekocht van een vriend deze moet nog binnen komen.

verder heb ik dan eindelijk een compressor gekocht. luchtgereedschap gaat toch echt boven elektrisch gereedschap.

vooralsnog alleen een tacker erbij maar dit zal ongetwijfeld snel uitgebreid worden.

9fk.JPG

uy14.JPG

dit is het pakket dat ik besteld heb:

http://www.powertoolshop.nl/product/303271/category-171147-compressors/powx1750-slang-tacker.html

Mooi macbookje hoor!

Goed spul heb je allemaal weer ingeslagen :P lucht vindt ik ook veel fijner! En bij ons op de zaak hebben we een nog veel grotere compressor :)

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Nice macbook Quinten.... maar het blijft Apple he....

Ik heb het niet zo op Apple.... Chrome OS to te win! :P

Nice macbook Quinten.... maar het blijft Apple he....

Ik heb het niet zo op Apple.... Chrome OS to te win! :P

Google fanboy... pff...>_>

:P

Strakke macbook! Ga je geen spijt van hebben

Onlangs deze aangeschaft:

Bowers_Wilkins_P5_angled.jpg

Oeh een b&o p5! Mooi spul man!

Verstuurd vanaf mijn Samsung Note 2

VorigePage 538 of 602Volgende