Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van shadowwatch op 9 juli 2013, 22:41er is weer wat leuks binnengekomen vandaag.
1/0gauge
decals:
dogtags:
aan knop voor de amprack
1cm dik aluminium om centrale stroom punten te maken.
er is weer wat leuks binnengekomen vandaag.
1/0gauge
decals:
dogtags:
aan knop voor de amprack
1cm dik aluminium om centrale stroom punten te maken.
Citaat van Thijs. op 15 juli 2013, 19:31
Alvast gepre-orderd, erg veel zin in
En op de steam summersale Fallout 3 (GOTY) + Fallout New Vegas (Ultimate Edition) allebei voor een tientje!
Alvast gepre-orderd, erg veel zin in
En op de steam summersale Fallout 3 (GOTY) + Fallout New Vegas (Ultimate Edition) allebei voor een tientje!
Citaat van Duken op 16 juli 2013, 06:24Pre-orders.... ik hoor veel gasten die dat hebben gedaan. Ik wil hem pre-orderen voor de PC! Maar dat kan nog niet
Pre-orders.... ik hoor veel gasten die dat hebben gedaan. Ik wil hem pre-orderen voor de PC! Maar dat kan nog niet
Citaat van Rikkert. op 16 juli 2013, 08:34Nice hoor.
Haha zeker fallout, ga maar paar daagjes nolifen. Per game ben je zeker wel 100+ uur mee bezig.
Nice hoor.
Haha zeker fallout, ga maar paar daagjes nolifen. Per game ben je zeker wel 100+ uur mee bezig.
Citaat van Freddytje op 16 juli 2013, 08:34Pre-orders.... ik hoor veel gasten die dat hebben gedaan. Ik wil hem pre-orderen voor de PC! Maar dat kan nog nietInderdaad, ik ben bang dat pas in 2014 de pc versie komt:(
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Pre-orders.... ik hoor veel gasten die dat hebben gedaan. Ik wil hem pre-orderen voor de PC! Maar dat kan nog niet
Inderdaad, ik ben bang dat pas in 2014 de pc versie komt:(
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Thijs. op 16 juli 2013, 09:30Slurpt die game echt zoveel tijd ?
@rik
En ja, ook een van de redenen dat ik een ps3 heb gekocht, games zoals RDR zijn echt vet, maar komen niet voor pc!
Slurpt die game echt zoveel tijd ? @rik
En ja, ook een van de redenen dat ik een ps3 heb gekocht, games zoals RDR zijn echt vet, maar komen niet voor pc!