Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Erwin. op 15 juni 2013, 09:05Gefeliciteerd!Ik word echt gestoord van dit toetsenbord, waarom niet gewoon die van android 2.3.6 of zo? ;p
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Ik gebruik perfect keyboard die vind ik persoonlijk erg fijn werken, wel ff nederlabdse taal downloaden als je gebruik maakt van auto correctie.
Gefeliciteerd!Ik word echt gestoord van dit toetsenbord, waarom niet gewoon die van android 2.3.6 of zo? ;p
Ik gebruik perfect keyboard die vind ik persoonlijk erg fijn werken, wel ff nederlabdse taal downloaden als je gebruik maakt van auto correctie.
Citaat van Marciej123 op 15 juni 2013, 11:53Ik hou van Smart Keyboard Pro en dan met het Galaxy Theme ^^
Ik hou van Smart Keyboard Pro en dan met het Galaxy Theme ^^
Citaat van DukeNPDA op 15 juni 2013, 15:07Ik heb shiftkey gekocht voor zowel de tablet als telefoon. Heerlijke snelle keyboard. Mijn voorkeur dus
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Ik heb shiftkey gekocht voor zowel de tablet als telefoon. Heerlijke snelle keyboard. Mijn voorkeur dus
Citaat van DukeNPDA op 17 juni 2013, 15:35Nice! Jammer dat xbox niet tegen pc spelers kan. Maar echt een top game!
Nice! Jammer dat xbox niet tegen pc spelers kan. Maar echt een top game!
Citaat van DukeNPDA op 21 juni 2013, 13:41Yes, pakketje binnen. Transformers sticker voor op de voorkant van het kratje op mijn fiets. Whoooooo
Yes, pakketje binnen. Transformers sticker voor op de voorkant van het kratje op mijn fiets. Whoooooo